Trieda a opis |
---|
Archív
Táto trieda slúži na prácu s údajovými archívmi vo formáte ZIP.
|
Bod |
Častica
Toto je pomocná trieda určená na tvorbu časticových simulácií.
|
Farba
Trieda je určená na prácu s farbami v rámci programovacieho rámca
GRobot.
|
Farebnosť
Rozhranie slúži na implementáciu metódy slúžiacej na zistenie farby
objektu a obsahuje definície konštánt farieb.
|
Filtre.Filter
Táto vnorená trieda je trieda prvkov zoznamu triedy
Filtre a zároveň môže slúžiť na sprostredkovanie jednoduchších úkonov
s regulárnymi výrazmi. |
GRobot
Ústredná trieda definujúca všetky metódy grafického robota (ktoré reprezentujú jeho funkcionalitu) a viaceré konštanty, ktoré sú pri práci s programovacím rámcom s výhodou využiteľné.
|
GRobot.Spojnica
Táto trieda slúži na uchovávanie a prístup k vlastnostiam
čiarových spojníc, ktoré sú definovateľné medzi robotmi.
|
GRobotException
Výnimka generovaná programovacím rámcom so slovenským textom opisujúcim
udalosť a univerzálnym jazykovým identifikátorom umožňujúcim preklad do
ľubovoľného jazyka.
|
GRobotException.Dennik
Alias pre
Denník . |
GRobotException.Denník
Trieda zoznamu chybových hlásení a evidencie výnimiek vypísaných
a/alebo vzniknutých počas činnosti programovacieho rámca.
|
GRobotException.Chyba
Trieda uchovávajúca záznam denníka.
|
Kláves
Trieda je určená na použitie s udalosťami klávesnice (
KeyEvent ). |
Konštanty
Toto rozhranie zhromažďuje všetky konštanty používané v programovacom
rámci.
|
KontextovaPolozka
Alias pre
KontextováPoložka . |
KontextováPoložka
Trieda
KontextováPonuka spolu s triedou
KontextováPoložka umožňujú používanie kontextových ponúk. |
KontextováPonuka
Trieda
KontextováPonuka spolu s triedou KontextováPoložka umožňujú používanie kontextových
ponúk. |
KreslenieTvaru
Rozhranie používané na kreslenie (vlastných) tvarov robota, začiatočných a koncových značiek spojníc
robotov, definíciu kreslenia a export prvkov roja do
formátu SVG, prípadne na ďalšie zákaznícky definované účely.
|
Oblast
Alias pre
Oblasť . |
Oblasť
Trieda je rozšírením triedy Javy
Area . |
Obrazok
Alias pre
Obrázok . |
Obrázok
Obrázok je rozšírením triedy Javy
BufferedImage
nielen o funkcionalitu bežne používanú vo svete grafického robota |
ObsluhaUdalosti
Alias pre
ObsluhaUdalostí . |
ObsluhaUdalostí
Trieda obsluhy udalostí slúži na obsluhu rozmanitých udalostí.
|
Okno
Táto trieda je určená na tvorbu a manipuláciu s doplnkovými oknami
aplikácie.
|
Pismo
Alias pre
Písmo . |
Písmo
Trieda obaľuje triedu Javy
Font . |
Plátno |
Plazma
Táto trieda generuje pixelovú simuláciu horiacej plazmy v zadanom
obrázku.
|
Poloha
Rozhranie slúži na implementáciu metód slúžiacich na zistenie polohy
objektu.
|
PolozkaPonuky
Alias pre
PoložkaPonuky . |
PoložkaPonuky
Táto trieda umožňuje vo svete grafického robota používať položky
ponuky aplikácie.
|
PoznámkovýBlok
Trieda
PoznámkovýBlok dovoľuje vytvárať v aplikácii
používajúcej robot textové bloky, ktoré sú zobrazované nad plátnom
(t. j. nie sú jeho súčasťou) a dovoľujú zobraziť alebo upraviť väčšie
množstvo textu. |
Priehladnost
Alias pre
Priehľadnosť . |
Priehľadnosť
Rozhranie slúži na implementáciu metódy slúžiacej na zistenie aktuálnej
úrovne priehľadnosti a na definíciu konštánt priehľadnosti.
|
Roj.Bod
Trieda uchovávajúca údaje o jednom bode roja.
|
Roj.Smernik
Alias pre
Smerník . |
Roj.Smerník
Pomocná trieda na riadené vkladanie bodov do roja.
|
RolovaciaLista
Alias pre
RolovaciaLišta . |
RolovaciaLišta
Trieda
RolovaciaLišta uzatvára a rozširuje funkciu triedy
Javy JScrollBar . |
Rozmer
Rozhranie slúži na implementáciu metód slúžiacich na zistenie
a nastavenie rozmeru (šírky a výšky) objektu.
|
Rozmery
Táto trieda uchováva rozmery (šírku a výšku) objektu, pričom súčasne
reprezentuje inštanciu rozmeru Javy
Dimension2D
a implementuje rozhranie Rozmer programovacieho rámca
GRobot. |
Schránka
Táto trieda pokrýva základné činnosti so schránkou operačného
systému.
|
Skript
Táto abstraktná trieda vnútorne implementuje celý mechanizmus
interpretácie skriptov programovacieho rámca GRobot.
|
Skript.PremenneSkriptu
Alias pre
PremennéSkriptu . |
Skript.PremennéSkriptu
Táto trieda uchováva a pracuje s mapami premenných skriptov.
|
Smer
Rozhranie slúži na implementáciu metód slúžiacich na zistenie aktuálnej
orientácie (smeru/uhla) objektu a na definíciu konštánt pre základné smery.
|
Spojenie.Ladenie
Sieťová komunikácia je zložitá, preto bolo 7. 7. 2023 implementované
toto rozhranie ladenia.
|
Súbor
Trieda na prácu so súbormi.
|
Svet
Trieda, ktorá spája metódy obsluhujúce hlavné okno so statickými
metódami rôzneho významu.
|
Svet.PrikazovyRiadok
Alias pre
PríkazovýRiadok . |
Svet.PríkazovýRiadok
Hlavná časť implementácie jednoduchého príkazového riadka
operačného systému.
|
Svet.PríkazovýRiadok.PresmerovanieVýstupu
Toto rozhranie slúži na presmerovanie výstupov a denníkov
inštancií príkazového riadka.
|
SVGPodpora
Táto trieda slúži na komunikáciu programovacieho rámca s okolím
prostredníctvom základov štandardu SVG.
|
SVGPodpora.Spracovanie |
SVGPodpora.Transformacia
Alias pre
Transformácia . |
SVGPodpora.Transformácia
Táto trieda slúži na uchovanie pôvodných informácií
o transformáciách rozpoznávaných z textovej podoby podľa
špecifikácie SVG.
|
Tlacidlo
Alias pre
Tlačidlo . |
Tlač
Trieda prepájajúca kresliace funkcie robota s rozhraniami tlačového
výstupu.
|
Tlač.BlokSlov
Táto trieda slúži na uchovanie celého bloku textu rozbitého na nakreslenie.
|
Tlač.Parametre
TODO
|
Tlačidlo
Trieda
Tlačidlo dovoľuje vytvárať v aplikácii používajúcej
programovací rámec robota tlačidlá, ktoré sú zobrazované nad plátnom (avšak
nie sú jeho súčasťou). |
ÚdajeUdalostí
Toto je statická trieda disponujúca informáciami o rôznych udalostiach
sveta.
|
Uhol
Táto trieda uchováva hodnotu uhla použiteľnú na rôznych miestach
programovacieho rámca.
|
Vlnenie
Táto trieda slúži na oživenie vlnenia obrázkov, plátien i sveta.
|
ZmenaCelejObrazovky
Toto rozhranie slúži na obsluhu zmeny režimu celej obrazovky.
|
Zoznam
Zoznam je použiteľný na vytvorenie zoznamu ľubovoľných objektov.
|
Zoznam.ObrátenýIterátor
Táto trieda slúži na vytvorenie obráteného iterátora zoznamu.
|
Zvuk
Táto trieda dovoľuje programátorovi podrobnejšie pracovať so zvukom,
ktorý prečítal pomocou metódy
čítajZvuk . |