| Trieda a opis |
|---|
| Archív
Táto trieda slúži na prácu s údajovými archívmi vo formáte ZIP.
|
| Bod |
| Častica
Toto je pomocná trieda určená na tvorbu časticových simulácií.
|
| Farba
Trieda je určená na prácu s farbami v rámci programovacieho rámca
GRobot.
|
| Farebnosť
Rozhranie slúži na implementáciu metódy slúžiacej na zistenie farby
objektu a obsahuje definície konštánt farieb.
|
| Filtre.Filter
Táto vnorená trieda je trieda prvkov zoznamu triedy
Filtre a zároveň môže slúžiť na sprostredkovanie jednoduchších úkonov
s regulárnymi výrazmi. |
| GRobot
Ústredná trieda definujúca všetky metódy grafického robota (ktoré reprezentujú jeho funkcionalitu) a viaceré konštanty, ktoré sú pri práci s programovacím rámcom s výhodou využiteľné.
|
| GRobot.Spojnica
Táto trieda slúži na uchovávanie a prístup k vlastnostiam
čiarových spojníc, ktoré sú definovateľné medzi robotmi.
|
| GRobotException
Výnimka generovaná programovacím rámcom so slovenským textom opisujúcim
udalosť a univerzálnym jazykovým identifikátorom umožňujúcim preklad do
ľubovoľného jazyka.
|
GRobotException.Dennik
Alias pre Denník. |
| GRobotException.Denník
Trieda zoznamu chybových hlásení a evidencie výnimiek vypísaných
a/alebo vzniknutých počas činnosti programovacieho rámca.
|
| GRobotException.Chyba
Trieda uchovávajúca záznam denníka.
|
| Kláves
Trieda je určená na použitie s udalosťami klávesnice (
KeyEvent). |
| Konštanty
Toto rozhranie zhromažďuje všetky konštanty používané v programovacom
rámci.
|
KontextovaPolozka
Alias pre KontextováPoložka. |
| KontextováPoložka
Trieda
KontextováPonuka spolu s triedou
KontextováPoložka umožňujú používanie kontextových ponúk. |
| KontextováPonuka
Trieda
KontextováPonuka spolu s triedou KontextováPoložka umožňujú používanie kontextových
ponúk. |
| KreslenieTvaru
Rozhranie používané na kreslenie (vlastných) tvarov robota, začiatočných a koncových značiek spojníc
robotov, definíciu kreslenia a export prvkov roja do
formátu SVG, prípadne na ďalšie zákaznícky definované účely.
|
Oblast
Alias pre Oblasť. |
| Oblasť
Trieda je rozšírením triedy Javy
Area. |
Obrazok
Alias pre Obrázok. |
| Obrázok
Obrázok je rozšírením triedy Javy
BufferedImage
nielen o funkcionalitu bežne používanú vo svete grafického robota |
ObsluhaUdalosti
Alias pre ObsluhaUdalostí. |
| ObsluhaUdalostí
Trieda obsluhy udalostí slúži na obsluhu rozmanitých udalostí.
|
| Okno
Táto trieda je určená na tvorbu a manipuláciu s doplnkovými oknami
aplikácie.
|
Pismo
Alias pre Písmo. |
| Písmo
Trieda obaľuje triedu Javy
Font. |
| Plátno |
| Plazma
Táto trieda generuje pixelovú simuláciu horiacej plazmy v zadanom
obrázku.
|
| Poloha
Rozhranie slúži na implementáciu metód slúžiacich na zistenie polohy
objektu.
|
PolozkaPonuky
Alias pre PoložkaPonuky. |
| PoložkaPonuky
Táto trieda umožňuje vo svete grafického robota používať položky
ponuky aplikácie.
|
| PoznámkovýBlok
Trieda
PoznámkovýBlok dovoľuje vytvárať v aplikácii
používajúcej robot textové bloky, ktoré sú zobrazované nad plátnom
(t. j. nie sú jeho súčasťou) a dovoľujú zobraziť alebo upraviť väčšie
množstvo textu. |
Priehladnost
Alias pre Priehľadnosť. |
| Priehľadnosť
Rozhranie slúži na implementáciu metódy slúžiacej na zistenie aktuálnej
úrovne priehľadnosti a na definíciu konštánt priehľadnosti.
|
| Roj.Bod
Trieda uchovávajúca údaje o jednom bode roja.
|
Roj.Smernik
Alias pre Smerník. |
| Roj.Smerník
Pomocná trieda na riadené vkladanie bodov do roja.
|
RolovaciaLista
Alias pre RolovaciaLišta. |
| RolovaciaLišta
Trieda
RolovaciaLišta uzatvára a rozširuje funkciu triedy
Javy JScrollBar. |
| Rozmer
Rozhranie slúži na implementáciu metód slúžiacich na zistenie
a nastavenie rozmeru (šírky a výšky) objektu.
|
| Rozmery
Táto trieda uchováva rozmery (šírku a výšku) objektu, pričom súčasne
reprezentuje inštanciu rozmeru Javy
Dimension2D
a implementuje rozhranie Rozmer programovacieho rámca
GRobot. |
| Schránka
Táto trieda pokrýva základné činnosti so schránkou operačného
systému.
|
| Skript
Táto abstraktná trieda vnútorne implementuje celý mechanizmus
interpretácie skriptov programovacieho rámca GRobot.
|
Skript.PremenneSkriptu
Alias pre PremennéSkriptu. |
| Skript.PremennéSkriptu
Táto trieda uchováva a pracuje s mapami premenných skriptov.
|
| Smer
Rozhranie slúži na implementáciu metód slúžiacich na zistenie aktuálnej
orientácie (smeru/uhla) objektu a na definíciu konštánt pre základné smery.
|
| Spojenie.Ladenie
Sieťová komunikácia je zložitá, preto bolo 7. 7. 2023 implementované
toto rozhranie ladenia.
|
| Súbor
Trieda na prácu so súbormi.
|
| Svet
Trieda, ktorá spája metódy obsluhujúce hlavné okno so statickými
metódami rôzneho významu.
|
Svet.PrikazovyRiadok
Alias pre PríkazovýRiadok. |
| Svet.PríkazovýRiadok
Hlavná časť implementácie jednoduchého príkazového riadka
operačného systému.
|
| Svet.PríkazovýRiadok.PresmerovanieVýstupu
Toto rozhranie slúži na presmerovanie výstupov a denníkov
inštancií príkazového riadka.
|
| SVGPodpora
Táto trieda slúži na komunikáciu programovacieho rámca s okolím
prostredníctvom základov štandardu SVG.
|
| SVGPodpora.Spracovanie |
SVGPodpora.Transformacia
Alias pre Transformácia. |
| SVGPodpora.Transformácia
Táto trieda slúži na uchovanie pôvodných informácií
o transformáciách rozpoznávaných z textovej podoby podľa
špecifikácie SVG.
|
Tlacidlo
Alias pre Tlačidlo. |
| Tlač
Trieda prepájajúca kresliace funkcie robota s rozhraniami tlačového
výstupu.
|
| Tlač.BlokSlov
Táto trieda slúži na uchovanie celého bloku textu rozbitého na nakreslenie.
|
| Tlač.Parametre
TODO
|
| Tlačidlo
Trieda
Tlačidlo dovoľuje vytvárať v aplikácii používajúcej
programovací rámec robota tlačidlá, ktoré sú zobrazované nad plátnom (avšak
nie sú jeho súčasťou). |
| ÚdajeUdalostí
Toto je statická trieda disponujúca informáciami o rôznych udalostiach
sveta.
|
| Uhol
Táto trieda uchováva hodnotu uhla použiteľnú na rôznych miestach
programovacieho rámca.
|
| Vlnenie
Táto trieda slúži na oživenie vlnenia obrázkov, plátien i sveta.
|
| ZmenaCelejObrazovky
Toto rozhranie slúži na obsluhu zmeny režimu celej obrazovky.
|
| Zoznam
Zoznam je použiteľný na vytvorenie zoznamu ľubovoľných objektov.
|
| Zoznam.ObrátenýIterátor
Táto trieda slúži na vytvorenie obráteného iterátora zoznamu.
|
| Zvuk
Táto trieda dovoľuje programátorovi podrobnejšie pracovať so zvukom,
ktorý prečítal pomocou metódy
čítajZvuk. |