Modifikátor a typ | Trieda a opis |
---|---|
class |
Bod
|
class |
Castica
Alias pre
Častica . |
class |
Častica
Toto je pomocná trieda určená na tvorbu časticových simulácií.
|
class |
GRobot
Ústredná trieda definujúca všetky metódy grafického robota (ktoré reprezentujú jeho funkcionalitu) a viaceré konštanty, ktoré sú pri práci s programovacím rámcom s výhodou využiteľné.
|
class |
Oblast
Alias pre
Oblasť . |
class |
Oblasť
Trieda je rozšírením triedy Javy
Area . |
class |
PoznamkovyBlok
Alias pre
PoznámkovýBlok . |
class |
PoznámkovýBlok
Trieda
PoznámkovýBlok dovoľuje vytvárať v aplikácii
používajúcej robot textové bloky, ktoré sú zobrazované nad plátnom
(t. j. nie sú jeho súčasťou) a dovoľujú zobraziť alebo upraviť väčšie
množstvo textu. |
class |
RolovaciaLista
Alias pre
RolovaciaLišta . |
class |
RolovaciaLišta
Trieda
RolovaciaLišta uzatvára a rozširuje funkciu triedy
Javy JScrollBar . |
class |
Tlacidlo
Alias pre
Tlačidlo . |
class |
Tlačidlo
Trieda
Tlačidlo dovoľuje vytvárať v aplikácii používajúcej
programovací rámec robota tlačidlá, ktoré sú zobrazované nad plátnom (avšak
nie sú jeho súčasťou). |
Modifikátor a typ | Metóda a opis |
---|---|
static Poloha |
Bod.retazecNaPolohu(String text)
Alias pre
reťazecNaPolohu . |
Modifikátor a typ | Metóda a opis |
---|---|
void |
Vlnenie.aktivujHladinu(Poloha poloha)
Aktivuje bod, resp. malú štvorcovú oblasť s veľkosťou 6 × 6 bodov,
na hladine so stredom na určenej pozícii.
|
void |
Vlnenie.aktivujHladinu(Poloha poloha,
int rozsah)
Aktivuje štvorcovú oblasť na hladine so zadaným rozsahom (rozsah
určuje polovicu strany štvorca) so stredom na určenej pozícii.
|
boolean |
Roj.Bod.bodV(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodV(x, y) , len namiesto súradníc bodu je použitá poloha
zadaného objektu… |
boolean |
Oblasť.bodV(Poloha r)
Zistí, či sa bod polohy robota nachádza v tejto oblasti.
|
boolean |
GRobot.bodV(Poloha objekt)
Alias pre
bodVKruhu . |
boolean |
Roj.Bod.bodV(Poloha objekt,
double polomer)
Funguje rovnako ako metóda
bodV(x, y, polomer) , len namiesto súradníc bodu
je použitá poloha zadaného objektu… |
static String |
Svet.bodVAktivnomSlove(Poloha poloha)
Alias pre
bodVAktívnomSlove . |
String |
Plátno.bodVAktivnomSlove(Poloha poloha)
Alias pre
bodVAktívnomSlove . |
static String |
Svet.bodVAktívnomSlove(Poloha poloha)
Funguje rovnako ako metóda
bodVAktívnomSlove , ale namiesto súradníc bodu je zadaný
objekt, ktorý je implementáciou rozhrania Poloha . |
String |
Plátno.bodVAktívnomSlove(Poloha poloha)
Funguje rovnako ako metóda
bodVAktívnomSlove , ale namiesto súradníc bodu je zadaný
objekt, ktorý je implementáciou rozhrania Poloha . |
boolean |
GRobot.bodVCeste(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVCeste(x, y) , len namiesto súradníc bodu je použitá poloha
zadaného objektu… |
boolean |
GRobot.bodVElipse(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVElipse(x, y) , len namiesto súradníc bodu je
použitá poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVElipse(Poloha objekt,
double pomer)
Funguje rovnako ako metóda
bodVElipse(x, y, pomer) , len namiesto súradníc bodu
je použitá poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVElipse(Poloha objekt,
double a,
double b)
Funguje rovnako ako metóda
bodVElipse(x, y, a, b) , len namiesto
súradníc bodu je použitá poloha zadaného objektu… |
boolean |
GRobot.bodVHviezde(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVHviezde(x, y) , len namiesto súradníc bodu je
použitá poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVHviezde(Poloha objekt,
double polomer)
Funguje rovnako ako metóda
bodVHviezde(x, y, polomer) , len namiesto
súradníc bodu je použitá poloha zadaného objektu… |
boolean |
GRobot.bodVKruhu(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVKruhu(x, y) , len namiesto súradníc bodu je použitá
poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVKruhu(Poloha objekt,
double polomer)
Funguje rovnako ako metóda
bodVKruhu(x, y, polomer) , len namiesto súradníc bodu
je použitá poloha zadaného objektu… |
boolean |
GRobot.bodVObdlzniku(Poloha objekt)
Alias pre
bodVObdĺžniku . |
boolean |
GRobot.bodVObdlzniku(Poloha objekt,
double pomer)
Alias pre
bodVObdĺžniku . |
boolean |
GRobot.bodVObdlzniku(Poloha objekt,
double a,
double b)
Alias pre
bodVObdĺžniku . |
boolean |
GRobot.bodVObdĺžniku(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVObdĺžniku(x, y) , len namiesto súradníc bodu je
použitá poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVObdĺžniku(Poloha objekt,
double pomer)
Funguje rovnako ako metóda
bodVObdĺžniku(x, y, pomer) , len namiesto
súradníc bodu je použitá poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVObdĺžniku(Poloha objekt,
double a,
double b)
Funguje rovnako ako metóda
bodVObdĺžniku(x, y, a, b) , len
namiesto súradníc bodu je použitá poloha zadaného objektu… |
boolean |
GRobot.bodVOblasti(Poloha objekt,
Area oblasť)
Funguje rovnako ako metóda
bodVOblasti(x, y, oblasť) , len namiesto súradníc bodu
je použitá poloha zadaného objektu…
Metóda berie do úvahy aj aktuálnu
mierku robota. |
boolean |
GRobot.bodVoStvorci(Poloha objekt)
Alias pre
bodVoŠtvorci . |
boolean |
GRobot.bodVoStvorci(Poloha objekt,
double polomer)
Alias pre
bodVoŠtvorci . |
boolean |
GRobot.bodVoŠtvorci(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVoŠtvorci(x, y) , len namiesto súradníc bodu je
použitá poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVoŠtvorci(Poloha objekt,
double polomer)
Funguje rovnako ako metóda
bodVoŠtvorci(x, y, polomer) , len namiesto
súradníc bodu je použitá poloha zadaného objektu… |
boolean |
GRobot.bodVPosobisku(Poloha objekt)
Alias pre
bodVPôsobisku . |
boolean |
GRobot.bodVPôsobisku(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVPôsobisku(x, y) , len namiesto súradníc bodu je
použitá poloha zadaného robota… |
boolean |
GRobot.bodVTvare(Poloha objekt,
Shape tvar)
Funguje rovnako ako metóda
bodVTvare(x, y, tvar) , len namiesto súradníc bodu
je použitá poloha zadaného objektu… |
void |
GRobot.ciel(Poloha objekt)
Alias pre
cieľ . |
void |
GRobot.cieľ(Poloha objekt)
Zapne automatické smerovanie do cieľa.
|
void |
GRobot.ciel(Poloha objekt,
boolean spusti)
Alias pre
cieľ . |
void |
GRobot.cieľ(Poloha objekt,
boolean spusti)
Metóda má rovnaký účel ako metóda
cieľ(Poloha) (pozri jej opis), ibaže umožňuje
programátorovi určiť, či smie byť tento robot automaticky
spustený (aktivovaný). |
void |
GRobot.ciel(Poloha objekt,
boolean spusti,
boolean zastavVCieli)
Alias pre
cieľ . |
void |
GRobot.cieľ(Poloha objekt,
boolean spusti,
boolean zastavVCieli)
Metóda má rovnaký účel ako metóda
cieľ(Poloha) (pozri jej opis), ibaže umožňuje
programátorovi určiť, či smie byť tento robot automaticky
spustený (aktivovaný) a či má
zastaviť po dosiahnutí cieľa. |
Bod |
Súbor.citajVlastnost(String názov,
Poloha predvolenáHodnota)
Alias pre
čítajVlastnosť . |
Bod |
Súbor.čítajVlastnosť(String názov,
Poloha predvolenáHodnota)
Číta hodnotu vlastnosti ako objekt, ktorý je implementáciou
rozhrania
Poloha . |
Roj.Bod |
Roj.dajBodNa(Poloha objekt)
Zistí, či sa projekcia niektorého bodu roja nachádza na
súradniciach zadaného objektu.
|
Roj.Bod |
Roj.dajBodNa(Poloha objekt,
double polomer)
Zistí, či sa projekcia niektorého bodu roja nachádza na
súradniciach zadaného objektu.
|
void |
Vlnenie.deaktivujHladinu(Poloha poloha)
Deaktivuje bod, resp. malú štvorcovú oblasť s veľkosťou 6 × 6 bodov,
na hladine so stredom na určenej pozícii.
|
void |
Vlnenie.deaktivujHladinu(Poloha poloha,
int rozsah)
Deaktivuje štvorcovú oblasť na hladine so zadaným rozsahom (rozsah
určuje polovicu strany štvorca) so stredom na určenej pozícii.
|
static Bod |
Bod.dialogVolbaPolohy(Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu . |
static Bod |
Bod.dialógVoľbaPolohy(Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu . |
static Bod |
Bod.dialogVolbaPolohy(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu . |
static Bod |
Bod.dialógVoľbaPolohy(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu . |
static Bod |
Bod.dialogVyberPolohy(Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu . |
static Bod |
Bod.dialógVýberPolohy(Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu . |
static Bod |
Bod.dialogVyberPolohy(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu . |
static Bod |
Bod.dialógVýberPolohy(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu . |
void |
GRobot.domov(Poloha nováPolohaDoma)
Presne ako
domov , len s tým rozdielom,
že robotu nastaví novú štartovaciu pozíciu. |
void |
GRobot.domov(Poloha nováPolohaDoma,
double novýUholDoma)
Presne ako
domov , len s tým rozdielom, že
robotu nastaví novú štartovaciu pozíciu a smer. |
void |
GRobot.domov(Poloha nováPolohaDoma,
Smer novýSmerDoma)
Presne ako
domov , len s tým rozdielom, že
robotu nastaví novú štartovaciu pozíciu a smer. |
static Farba |
Svet.farbaBodu(Poloha objekt)
Zistí farbu bodu (jedného pixela) na pozícii zadaného objektu.
|
Farba |
Plátno.farbaBodu(Poloha objekt)
Zistí farbu bodu (jedného pixela) plátna na pozícii zadaného
objektu.
|
Farba |
Obrázok.farbaBodu(Poloha objekt)
Zistí farbu bodu (jedného pixela) obrázka na súradniciach
určených polohou objektu.
|
static boolean |
Svet.farbaBodu(Poloha objekt,
Color farba)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje so zadanou farbou.
|
boolean |
Plátno.farbaBodu(Poloha objekt,
Color farba)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje so zadanou farbou.
|
boolean |
Obrázok.farbaBodu(Poloha objekt,
Color farba)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) obrázka na súradniciach
zadaného objektu v súradnicovom priestore rámca zhoduje so zadanou
farbou.
|
static boolean |
Svet.farbaBodu(Poloha objekt,
Farebnosť farebnosť)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na zadaných súradniciach
zhoduje s farbou zadaného objektu.
|
boolean |
Plátno.farbaBodu(Poloha objekt,
Farebnosť farebnosť)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje s farbou zadaného objektu.
|
boolean |
Obrázok.farbaBodu(Poloha objekt,
Farebnosť farebnosť)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) obrázka na súradniciach
prvého zadaného objektu (v súradnicovom priestore rámca) zhoduje
s farbou druhého zadaného objektu.
|
static boolean |
Svet.farbaBodu(Poloha objekt,
int r,
int g,
int b)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje s farbou zadanou prostredníctvom farebných zložiek.
|
boolean |
Plátno.farbaBodu(Poloha objekt,
int r,
int g,
int b)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje s farbou zadanou prostredníctvom farebných zložiek.
|
boolean |
Obrázok.farbaBodu(Poloha objekt,
int r,
int g,
int b)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) obrázka na súradniciach
zadaného objektu (v súradnicovom priestore rámca) zhoduje
s farbou zadanou prostredníctvom farebných zložiek a úrovne.
|
static boolean |
Svet.farbaBodu(Poloha objekt,
int r,
int g,
int b,
int a)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje s farbou zadanou prostredníctvom farebných zložiek
a úrovne priehľadnosti.
|
boolean |
Plátno.farbaBodu(Poloha objekt,
int r,
int g,
int b,
int a)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje s farbou zadanou prostredníctvom farebných zložiek
a úrovne priehľadnosti.
|
boolean |
Obrázok.farbaBodu(Poloha objekt,
int r,
int g,
int b,
int a)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) obrázka na súradniciach
zadaného objektu (v súradnicovom priestore rámca) zhoduje
s farbou zadanou prostredníctvom farebných zložiek a úrovne
priehľadnosti.
|
void |
GRobot.chod(Poloha poloha)
Alias pre
choď . |
void |
GRobot.choď(Poloha poloha)
Prikáže robotu, aby sa posunul (prešiel) o súradnice,
ktoré obsahuje zadaná inštancia polohy.
|
void |
GRobot.chodNa(Poloha objekt)
Alias pre
choďNa . |
void |
GRobot.choďNa(Poloha objekt)
Prikáže tomuto robotu, aby prešiel na polohu
zadaného objektu.
|
void |
GRobot.chodNaPoObluku(Poloha poloha)
Alias pre
choďNaPoOblúku . |
void |
GRobot.choďNaPoOblúku(Poloha poloha)
Funguje rovnako ako
choďNaPoOblúku(x, y) , ale namiesto samostatných súradníc
prijíma implementáciu rozhrania Poloha
(napríklad Bod ). |
void |
GRobot.chodNaPootoceny(Poloha poloha,
double uhol)
Alias pre
choďNaPootočený . |
void |
GRobot.chodNaPootoceny(Poloha poloha,
Smer smer)
Alias pre
choďNaPootočený . |
void |
GRobot.choďNaPootočený(Poloha poloha,
double uhol)
Tento príkaz pošle robot na miesto určené pootočením
zadaných súradníc o zadaný uhol so stredom otáčania
v mieste robota.
|
void |
GRobot.choďNaPootočený(Poloha poloha,
Smer smer)
Tento príkaz pošle robot na miesto určené pootočením
zadaných súradníc o zadaný uhol so stredom otáčania
v mieste robota.
|
boolean |
Častica.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tejto častice a poloha zadaného objektu dokonale
zhodujú.
|
boolean |
Tlačidlo.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tohto tlačidla a poloha zadaného objektu
dokonale zhodujú.
|
boolean |
RolovaciaLišta.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tejto rolovacej lišty a poloha zadaného
objektu dokonale zhodujú.
|
boolean |
PoznámkovýBlok.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tohto poznámkového bloku a poloha zadaného
objektu dokonale zhodujú.
|
boolean |
Poloha.jeNa(Poloha poloha)
Prototyp metódy na porovnanie zhody obidvoch súradníc objektu.
|
boolean |
Oblasť.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tejto oblasti (t. j. súradníc jej stredu)
a poloha zadaného objektu dokonale zhodujú.
|
boolean |
GRobot.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tohto robota a poloha zadaného
objektu dokonale zhodujú.
|
boolean |
Bod.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tohto bodu a poloha zadaného objektu dokonale
zhodujú.
|
void |
Obrázok.kresli(Poloha objekt,
Image obrázok)
Nakreslí do tohto obrázka zadaný obrázok, obrázok bude
posunutý o súradnice určené polohou zadaného objektu.
|
void |
Obrázok.kresli(Poloha objekt,
String súbor)
Nakreslí do tohto obrázka obrázok zo zadaného súboru, obrázok
bude posunutý o súradnice určené polohou zadaného objektu.
|
void |
Bod.mierka(Poloha poloha)
Upraví mierku súradníc tohto bodu podľa hodnôt súradníc zadanej
inštancie.
|
static Bod |
Svet.najblizsiBodNaKruznici(Poloha V,
Poloha S,
double r)
Alias pre
najbližšíBodNaKružnici . |
static Bod |
Svet.najblizsiBodNaPriamke(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
najbližšíBodNaPriamke . |
static Bod |
Svet.najblizsiBodNaPriamke(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Alias pre
najbližšíBodNaPriamke . |
static Bod |
Svet.najblizsiBodNaUsecke(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
najbližšíBodNaÚsečke . |
static Bod |
Svet.najblizsiBodNaUsecke(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Alias pre
najbližšíBodNaÚsečke . |
static Bod |
Svet.najbližšíBodNaKružnici(Poloha V,
Poloha S,
double r)
Nájde najbližší bod na kružnici so stredom S a polomerom
r k zadanému voľnému bodu V a vráti jeho polohu v objekte typu
Bod . |
static Bod |
Svet.najbližšíBodNaPriamke(Poloha[] poleBodov)
Nájde najbližší bod na priamke AB k zadanému voľnému bodu
V a vráti jeho súradnice v objekte typu
Bod . |
static Bod |
Svet.najbližšíBodNaPriamke(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Nájde najbližší bod na priamke AB k zadanému voľnému bodu
V a vráti jeho súradnice v objekte typu
Bod . |
static Bod |
Svet.najbližšíBodNaÚsečke(Poloha[] poleBodov)
Nájde najbližší bod na úsečke AB k zadanému voľnému bodu
V a vráti jeho súradnice v objekte typu
Bod . |
static Bod |
Svet.najbližšíBodNaÚsečke(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Nájde najbližší bod na úsečke AB k zadanému voľnému bodu
V a vráti jeho súradnice v objekte typu
Bod . |
void |
GRobot.novyDomov(Poloha nováPolohaDoma)
Alias pre
novýDomov . |
void |
GRobot.novýDomov(Poloha nováPolohaDoma)
Nastaví robotu novú domovskú pozíciu.
|
void |
GRobot.novyDomov(Poloha nováPolohaDoma,
double novýUholDoma)
Alias pre
novýDomov . |
void |
GRobot.novýDomov(Poloha nováPolohaDoma,
double novýUholDoma)
Nastaví robotu novú domovskú pozíciu a smer.
|
void |
GRobot.novyDomov(Poloha nováPolohaDoma,
Smer novýSmerDoma)
Alias pre
novýDomov . |
void |
GRobot.novýDomov(Poloha nováPolohaDoma,
Smer novýSmerDoma)
Nastaví robotu novú domovskú pozíciu a smer.
|
static void |
Svet.obrazok(Poloha objekt,
Image obrázok)
Alias pre
obrázok . |
void |
Plátno.obrazok(Poloha objekt,
Image obrázok)
Alias pre
obrázok . |
static void |
Svet.obrázok(Poloha objekt,
Image obrázok)
Nakreslí na súradniciach zadaného objektu na podlahe obrázok.
|
void |
Plátno.obrázok(Poloha objekt,
Image obrázok)
Nakreslí na súradniciach zadaného objektu na plátne (podlahe alebo
strope) obrázok, pričom na zadaných súradniciach sa bude nachádzať
ľavý horný roh obrázka.
|
static void |
Svet.obrazok(Poloha objekt,
String súbor)
Alias pre
obrázok . |
void |
Plátno.obrazok(Poloha objekt,
String súbor)
Alias pre
obrázok . |
static void |
Svet.obrázok(Poloha objekt,
String súbor)
Nakreslí na súradniciach zadaného objektu na podlahe obrázok.
|
void |
Plátno.obrázok(Poloha objekt,
String súbor)
Nakreslí na súradniciach zadaného objektu na plátne (podlahe alebo
strope) obrázok, pričom na zadaných súradniciach sa bude nachádzať
ľavý horný roh obrázka.
|
void |
Vlnenie.odoberVlnku(Poloha poloha,
double polomer)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
odoberVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz) , ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo, umožňuje
zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter poloha
a zároveň určuje parametrom násobokIntenzity a zmraz
predvolené hodnoty 765 a false . |
void |
Vlnenie.odoberVlnku(Poloha poloha,
double polomer,
double násobokIntenzity)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
odoberVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz) , ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo, umožňuje
zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter poloha
a zároveň určuje parametru zmraz predvolenú hodnotu
false . |
void |
Vlnenie.odoberVlnku(Poloha poloha,
double polomer,
double násobokIntenzity,
boolean zmraz)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
odoberVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz) , ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo
a zároveň umožňuje zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter
poloha . |
void |
Vlnenie.odoberVzruch(Poloha poloha)
Odobratie štvorcovej oblasti vzruchu na zadanej pozícii.
|
void |
Vlnenie.odoberVzruch(Poloha poloha,
double rozsahVzruchu)
Odobratie štvorcovej oblasti vzruchu na zadanej pozícii so zadaným
rozsahom.
|
void |
Vlnenie.odoberVzruch(Poloha poloha,
double rozsahVzruchu,
double intenzitaVzruchu)
Odobratie štvorcovej oblasti vzruchu na zadanej pozícii so zadaným
rozsahom a intenzitou.
|
void |
Bod.otoc(Poloha stred,
double uhol)
Alias pre
otoč . |
static void |
Svet.otocenieVyplne(double uhol,
Poloha poloha)
Alias pre
otočenieVýplne . |
static void |
Svet.otocenieVyplne(Smer smer,
Poloha poloha)
Alias pre
otočenieVýplne . |
void |
GRobot.otocNa(Poloha objekt)
Alias pre
otočNa . |
void |
GRobot.otocNa(Poloha objekt,
double najviacO)
Alias pre
otočNa . |
void |
Bod.otoč(Poloha stred,
double uhol)
Pootočí súradnice tohto bodu okolo zadaného bodu o zadaný
uhol.
|
static void |
Svet.otočenieVýplne(double uhol,
Poloha poloha)
Táto metóda funguje podobne ako metóda
otočenieVýplne(uhol, sx, sy) . |
static void |
Svet.otočenieVýplne(Smer smer,
Poloha poloha)
Táto metóda funguje podobne ako metóda
otočenieVýplne(uhol, sx, sy) . |
void |
GRobot.otočNa(Poloha objekt)
Nasmeruje tento robot smerom k zadanému objektu.
|
void |
GRobot.otočNa(Poloha objekt,
double najviacO)
Funguje podobne ako metóda
otočNa ,
ibaže obmedzuje uhol pootočenia stanoveným smerom – neotočí
tento robot okamžite smerom k objektu, iba ho pootočí
stanoveným smerom o maximálnu zadanú hodnotu uhla. |
void |
GRobot.oznacKlucovuFazuDrahy(Poloha poloha)
Alias pre
označKľúčovúFázuDráhy . |
void |
GRobot.oznacKlucovuFazuDrahy(Poloha poloha,
double okruh)
Alias pre
označKľúčovúFázuDráhy . |
void |
GRobot.označKľúčovúFázuDráhy(Poloha poloha)
Označí takú fázu dráhy za kľúčovú, ktorej poloha je
najbližšie k zadanej polohe.
|
void |
GRobot.označKľúčovúFázuDráhy(Poloha poloha,
double okruh)
Označí takú fázu dráhy za kľúčovú, ktorej poloha je
najbližšie k zadanej polohe a v rámci zadaného okruhu.
|
void |
Častica.poloha(Poloha bod)
|
void |
Tlačidlo.poloha(Poloha objekt)
Presunie tlačidlo na súradnice zadaného objektu.
|
void |
RolovaciaLišta.poloha(Poloha objekt)
Presunie rolovaciu lištu na súradnice zadaného objektu.
|
void |
PoznámkovýBlok.poloha(Poloha objekt)
Presunie poznámkový blok na súradnice zadaného objektu.
|
void |
GRobot.poloha(Poloha poloha)
|
void |
Bod.poloha(Poloha poloha)
|
static String |
Bod.polohaNaRetazec(Poloha poloha)
Alias pre
polohaNaReťazec . |
static String |
Bod.polohaNaReťazec(Poloha poloha)
|
static void |
Svet.pootocenieVyplne(double uhol,
Poloha poloha)
Alias pre
pootočenieVýplne . |
static void |
Svet.pootocenieVyplne(Smer smer,
Poloha poloha)
Alias pre
pootočenieVýplne . |
static void |
Svet.pootočenieVýplne(double uhol,
Poloha poloha)
Táto metóda funguje podobne ako metóda
pootočenieVýplne(uhol, sx, sy) . |
static void |
Svet.pootočenieVýplne(Smer smer,
Poloha poloha)
Táto metóda funguje podobne ako metóda
pootočenieVýplne(uhol, sx, sy) . |
void |
GRobot.posobisko(Poloha bod)
Alias pre
pôsobisko . |
void |
Bod.posun(Poloha poloha)
Alias pre
posuň . |
void |
Bod.posuň(Poloha poloha)
Upraví (posunie) súradnice tohto bodu podľa súradníc zadanej
inštancie polohového vektora.
|
static void |
Svet.posunutieVyplne(Poloha poloha)
Alias pre
posunutieVýplne . |
static void |
Svet.posunutieVýplne(Poloha poloha)
Táto metóda funguje podobne ako metóda
posunutieVýplne(x, y) . |
void |
GRobot.pôsobisko(Poloha bod)
Táto metóda umožňuje rozšíriť pôsobisko tak, aby obsahovalo
zadaný bod.
|
void |
Plátno.prepisBod(Poloha bod,
Color farba)
Alias pre
prepíšBod . |
void |
Obrázok.prepisBod(Poloha bod,
Color farba)
Alias pre
prepíšBod . |
void |
Plátno.prepisBod(Poloha bod,
Farebnosť objekt)
Alias pre
prepíšBod . |
void |
Obrázok.prepisBod(Poloha bod,
Farebnosť objekt)
Alias pre
prepíšBod . |
void |
Plátno.prepisBod(Poloha bod,
int farba)
Alias pre
prepíšBod . |
void |
Obrázok.prepisBod(Poloha bod,
int farba)
Alias pre
prepíšBod . |
void |
Plátno.prepíšBod(Poloha bod,
Color farba)
Prepíše farebné zložky a zložku priehľadnosti na pozícii
zadaného bodu na plátne zadanou farbou.
|
void |
Obrázok.prepíšBod(Poloha bod,
Color farba)
Prepíše farebné zložky a zložku priehľadnosti na pozícii zadaného
bodu zadanou farbou.
|
void |
Plátno.prepíšBod(Poloha bod,
Farebnosť objekt)
Prepíše farebné zložky a zložku priehľadnosti na pozícii
zadaného bodu farbou zadaného objektu.
|
void |
Obrázok.prepíšBod(Poloha bod,
Farebnosť objekt)
Prepíše farebné zložky a zložku priehľadnosti na pozícii zadaného
bodu farbou zadaného objektu.
|
void |
Plátno.prepíšBod(Poloha bod,
int farba)
Prepíše farebné zložky a zložku priehľadnosti na pozícii
zadaného bodu na plátne zadanou kombináciou zložiek ARGB
zakódovaných v celočíselnej hodnote.
|
void |
Obrázok.prepíšBod(Poloha bod,
int farba)
Prepíše farebné zložky a zložku priehľadnosti na pozícii zadaného
bodu zadanou kombináciou zložiek ARGB zakódovaných v celočíselnej
hodnote.
|
void |
Vlnenie.pridajVlnku(Poloha poloha,
double polomer)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
pridajVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz) , ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo, umožňuje
zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter poloha
a zároveň určuje parametrom násobokIntenzity a zmraz
predvolené hodnoty 765 a false . |
void |
Vlnenie.pridajVlnku(Poloha poloha,
double polomer,
double násobokIntenzity)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
pridajVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz) , ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo, umožňuje
zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter poloha
a zároveň určuje parametru zmraz predvolenú hodnotu
false . |
void |
Vlnenie.pridajVlnku(Poloha poloha,
double polomer,
double násobokIntenzity,
boolean zmraz)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
pridajVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz) , ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo
a zároveň umožňuje zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter
poloha . |
void |
Vlnenie.pridajVzruch(Poloha poloha)
Pridanie základného vzruchu na zadanej pozícii.
|
void |
Vlnenie.pridajVzruch(Poloha poloha,
double rozsahVzruchu)
Pridanie základného vzruchu so zadaným rozsahom na zadanej pozícii.
|
void |
Vlnenie.pridajVzruch(Poloha poloha,
double rozsahVzruchu,
double intenzitaVzruchu)
Pridanie základného vzruchu so zadaným rozsahom a intenzitou
na zadanej pozícii.
|
void |
Plazma.pridajZdroj(Poloha poloha,
double polomer)
Pridá nový zdroj plazmy.
|
void |
Plazma.pridajZdroj(Poloha poloha,
double polomer,
int rozsah)
Pridá nový zdroj plazmy.
|
void |
Plazma.pridajZdroj(Poloha poloha,
double polomer,
int dolnáHranica,
int hornáHranica)
Pridá nový zdroj plazmy.
|
void |
Plazma.pridajZdroj(Poloha poloha,
double polomer,
int dolnáHranica,
int hornáHranica,
int trvanie)
Pridá nový zdroj plazmy.
|
void |
Plazma.pridajZdroj(Poloha poloha,
double polomer,
int dolnáHranica,
int hornáHranica,
int trvanie,
int oneskorenie)
Pridá nový zdroj plazmy.
|
static Bod |
Svet.priesecnikPriamkyAUsecky(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
priesečníkPriamkyAÚsečky . |
static Bod |
Svet.priesecnikPriamkyAUsecky(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Alias pre
priesečníkPriamkyAÚsečky . |
static Bod |
Svet.priesecnikPriamok(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
priesečníkPriamok . |
static Bod |
Svet.priesecnikPriamok(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Alias pre
priesečníkPriamok . |
static Bod |
Svet.priesecnikUseciek(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
priesečníkÚsečiek . |
static Bod |
Svet.priesecnikUseciek(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Alias pre
priesečníkÚsečiek . |
static Bod[] |
Svet.priesecnikyKruznic(Poloha S1,
double r1,
Poloha S2,
double r2)
Alias pre
priesečníkyKružníc . |
static Bod[] |
Svet.priesecnikyPriamkyAKruznice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Alias pre
priesečníkyPriamkyAKružnice . |
static Bod[] |
Svet.priesecnikyUseckyAKruznice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Alias pre
priesečníkyÚsečkyAKružnice . |
static Bod |
Svet.priesečníkPriamkyAÚsečky(Poloha[] poleBodov)
Hľadá priesečník priamky AB a úsečky CD.
|
static Bod |
Svet.priesečníkPriamkyAÚsečky(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Hľadá priesečník priamky AB a úsečky CD.
|
static Bod |
Svet.priesečníkPriamok(Poloha[] poleBodov)
Hľadá priesečník dvoch priamok určených polohami bodov v poli
parametra.
|
static Bod |
Svet.priesečníkPriamok(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Hľadá priesečník dvoch priamok určených bodmi A, B a C, D.
|
static Bod |
Svet.priesečníkÚsečiek(Poloha[] poleBodov)
Hľadá priesečník dvoch úsečiek AB a CD.
|
static Bod |
Svet.priesečníkÚsečiek(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Hľadá priesečník dvoch úsečiek AB a CD.
|
static Bod[] |
Svet.priesečníkyKružníc(Poloha S1,
double r1,
Poloha S2,
double r2)
Hľadá priesečníky dvoch kružníc určených polohami ich stredov
S1 a S2 a polomermi r1 a r2.
|
static Bod[] |
Svet.priesečníkyPriamkyAKružnice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Hľadá priesečníky priamky AB a kružnice určenej polohou
stredu S a polomeru r.
|
static Bod[] |
Svet.priesečníkyÚsečkyAKružnice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Hľadá priesečníky úsečky AB a kružnice so stredom
S a polomerom r.
|
void |
Bod.rotuj(Poloha stred,
double uhol)
Pootočí súradnice tohto bodu okolo zadaného bodu o zadaný
uhol.
|
void |
GRobot.skoc(Poloha poloha)
Alias pre
skoč . |
void |
Tlačidlo.skocNa(Poloha objekt)
Alias pre
poloha . |
void |
RolovaciaLišta.skocNa(Poloha objekt)
Alias pre
poloha . |
void |
PoznámkovýBlok.skocNa(Poloha objekt)
Alias pre
poloha . |
void |
GRobot.skocNa(Poloha objekt)
Alias pre
skočNa . |
void |
GRobot.skocNaPoObluku(Poloha poloha)
Alias pre
skočNaPoOblúku . |
void |
GRobot.skocNaPootoceny(Poloha poloha,
double uhol)
Alias pre
skočNaPootočený . |
void |
GRobot.skocNaPootoceny(Poloha poloha,
Smer smer)
Alias pre
skočNaPootočený . |
void |
GRobot.skoč(Poloha poloha)
Prikáže robotu, aby sa na podlahe (strope) preskočil
o súradnice, ktoré obsahuje zadaná inštancia polohy.
|
void |
Tlačidlo.skočNa(Poloha objekt)
Alias pre
poloha . |
void |
RolovaciaLišta.skočNa(Poloha objekt)
Alias pre
poloha . |
void |
PoznámkovýBlok.skočNa(Poloha objekt)
Alias pre
poloha . |
void |
GRobot.skočNa(Poloha objekt)
Prikáže tomuto robotu, aby preskočil na polohu zadaného
objektu.
|
void |
GRobot.skočNaPoOblúku(Poloha poloha)
Funguje rovnako ako
skočNaPoOblúku(x, y) , ale namiesto samostatných súradníc
prijíma implementáciu rozhrania Poloha
(napríklad Bod ). |
void |
GRobot.skočNaPootočený(Poloha poloha,
double uhol)
Tento príkaz pošle robot na miesto určené pootočením
zadaných súradníc o zadaný uhol so stredom otáčania
v mieste robota.
|
void |
GRobot.skočNaPootočený(Poloha poloha,
Smer smer)
Tento príkaz pošle robot na miesto určené pootočením
zadaných súradníc o zadaný uhol so stredom otáčania
v mieste robota.
|
static double |
Svet.smer(double súradnicaBoduX1,
double súradnicaBoduY1,
Poloha objekt2)
Zistí uhol (smer) zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými zadanými súradnicami a polohou zadaného objektu.
|
static double |
Svet.smer(Poloha objekt)
Zistí uhol (smer) zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou
stredom súradncovej sústavy a bodom určeným polohou zadaného
objektu.
|
static double |
Svet.smer(Poloha objekt1,
double súradnicaBoduX2,
double súradnicaBoduY2)
Zistí uhol (smer) zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými polohou zadaného objektu a zadanými súradnicami.
|
static double |
Svet.smer(Poloha objekt1,
Poloha objekt2)
Zistí uhol (smer) zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou
bodmi zadanými vo forme polôh objektov.
|
static double |
Svet.smer(Poloha objekt1,
Shape tvar2)
Zistí uhol (smer) zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými polohou zadaného objektu a stredom hraníc[1]
zadaného tvaru Javy.
|
static double |
Svet.smer(Shape tvar1,
Poloha objekt2)
Zistí uhol (smer) zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými stredom hraníc[1] zadaného tvaru Javy
a polohou zadaného objektu.
|
double |
GRobot.smerNa(Poloha objekt)
Zistí smer (uhol) z aktuálneho miesta robota smerom ku
zadanému objektu.
|
static void |
Svet.stredOtacaniaVyplne(Poloha poloha)
Alias pre
stredOtáčaniaVýplne . |
static void |
Svet.stredOtáčaniaVýplne(Poloha poloha)
Táto metóda funguje podobne ako metóda
stredOtáčaniaVýplne(sx, sy) . |
void |
Vlnenie.uberVlnku(Poloha poloha,
double polomer)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
uberVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz) , ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo, umožňuje
zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter poloha
a zároveň určuje parametrom násobokIntenzity a zmraz
predvolené hodnoty 765 a false . |
void |
Vlnenie.uberVlnku(Poloha poloha,
double polomer,
double násobokIntenzity)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
uberVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz) , ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo, umožňuje
zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter poloha
a zároveň určuje parametru zmraz predvolenú hodnotu
false . |
void |
Vlnenie.uberVlnku(Poloha poloha,
double polomer,
double násobokIntenzity,
boolean zmraz)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
uberVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz) , ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo
a zároveň umožňuje zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter
poloha . |
void |
Vlnenie.uberVzruch(Poloha poloha)
Odobratie štvorcovej oblasti vzruchu na zadanej pozícii.
|
void |
Vlnenie.uberVzruch(Poloha poloha,
double rozsahVzruchu)
Odobratie štvorcovej oblasti vzruchu na zadanej pozícii so zadaným
rozsahom.
|
void |
Vlnenie.uberVzruch(Poloha poloha,
double rozsahVzruchu,
double intenzitaVzruchu)
Odobratie štvorcovej oblasti vzruchu na zadanej pozícii so zadaným
rozsahom a intenzitou.
|
static double |
Svet.uhol(double súradnicaBoduX1,
double súradnicaBoduY1,
Poloha objekt2)
Zistí uhol zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými zadanými súradnicami a polohou zadaného objektu.
|
static double |
Svet.uhol(Poloha objekt)
Zistí uhol zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou stredom
súradncovej sústavy a bodom určeným polohou zadaného objektu.
|
static double |
Svet.uhol(Poloha objekt1,
double súradnicaBoduX2,
double súradnicaBoduY2)
Zistí uhol zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými polohou zadaného objektu a zadanými súradnicami.
|
static double |
Svet.uhol(Poloha objekt1,
Poloha objekt2)
Zistí uhol zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
zadanými vo forme polôh objektov.
|
static double |
Svet.uhol(Poloha objekt1,
Shape tvar2)
Zistí uhol zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými polohou zadaného objektu a stredom hraníc[1]
zadaného tvaru Javy.
|
static double |
Svet.uhol(Shape tvar1,
Poloha objekt2)
Zistí uhol zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými stredom hraníc[1] zadaného tvaru Javy
a polohou zadaného objektu.
|
double |
GRobot.uholNa(Poloha objekt)
Alias pre
smerNa . |
void |
GRobot.upravCiel(Poloha objekt)
Alias pre
upravCieľ . |
void |
GRobot.upravCieľ(Poloha objekt)
Upraví tomuto robotu cieľ smerovania.
|
void |
GRobot.upravCiel(Poloha objekt,
boolean spusti)
Alias pre
upravCieľ . |
void |
GRobot.upravCieľ(Poloha objekt,
boolean spusti)
Upraví tomuto robotu cieľ smerovania.
|
void |
Plazma.vahyTahu(Poloha bod)
Alias pre
váhyŤahu . |
void |
Plazma.váhyŤahu(Poloha bod)
Alternatívny spôsob nastavenia smerových váh ťahu plazmy.
|
static Bod |
Bod.vyberPolohu(Poloha počiatočnáPoloha)
Otvorí dialóg na výber polohy.
|
static Bod |
Bod.vyberPolohu(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Otvorí dialóg na výber polohy.
|
void |
Plátno.vylejFarbu(Poloha bod,
Color farba)
Vyleje do zadaného bodu na plátno farbu, ktorá sa odtiaľ rozšíri
po okraje tej časti kresby, v ktorej sa zadaný bod nachádza.
|
void |
Obrázok.vylejFarbu(Poloha bod,
Color farba)
Vyleje do zadaného bodu do obrázka farbu, ktorá sa odtiaľ rozšíri
po okraje tej časti kresby v obrázku, v ktorej sa zadaný bod
nachádza.
|
void |
Plátno.vylejFarbu(Poloha bod,
Farebnosť objekt)
Vyleje do zadaného bodu na plátno farbu, ktorá sa odtiaľ rozšíri
po okraje tej časti kresby, v ktorej sa zadaný bod nachádza.
|
void |
Obrázok.vylejFarbu(Poloha bod,
Farebnosť objekt)
Vyleje do zadaného bodu do obrázka farbu (určenú objektom), ktorá
sa odtiaľ rozšíri po okraje tej časti kresby v obrázku, v ktorej
sa zadaný bod nachádza.
|
Farba |
Plátno.vylejFarbu(Poloha bod,
int r,
int g,
int b)
Vyleje do zadaného bodu na plátno farbu zadanú prostredníctvom
farebných zložiek, ktorá sa určeného bodu rozšíri po okraje
okolitej kresby.
|
Farba |
Obrázok.vylejFarbu(Poloha bod,
int r,
int g,
int b)
Vyleje do zadaného bodu do obrázka farbu zadanú prostredníctvom
farebných zložiek, ktorá sa určeného bodu rozšíri po okraje
okolitej kresby.
|
Farba |
Plátno.vylejFarbu(Poloha bod,
int r,
int g,
int b,
int a)
Vyleje do zadaného bodu na plátno farbu zadanú prostredníctvom
farebných zložiek a úrovne (ne)priehľadnosti, pričom farba sa
zo stanoveného bodu rozšíri k okrajom okolitej kresby.
|
Farba |
Obrázok.vylejFarbu(Poloha bod,
int r,
int g,
int b,
int a)
Vyleje do zadaného bodu do obrázka farbu zadanú prostredníctvom
farebných zložiek a úrovne (ne)priehľadnosti, pričom farba sa
z určeného bodu rozšíri k okrajom okolitej kresby.
|
int[] |
Plátno.vypisNaBode(Poloha bod)
Alias pre
výpisNaBode . |
int[] |
Plátno.výpisNaBode(Poloha bod)
Zistí, či sa súradnice zadaného bodu nachádzajú v niektorom
z blokov výpisov vnútornej konzoly tohto plátna.
|
int[] |
Plátno.vypisPriBode(Poloha bod)
Alias pre
výpisPriBode . |
int[] |
Plátno.výpisPriBode(Poloha bod)
Nájde indexy najbližšieho bloku konzoly k súradniciam zadaného
bodu.
|
static double |
Svet.vzdialenost(double súradnicaBoduX1,
double súradnicaBoduY1,
Poloha objekt2)
Alias pre
vzdialenosť . |
static double |
Svet.vzdialenosť(double súradnicaBoduX1,
double súradnicaBoduY1,
Poloha objekt2)
Zistí vzájomnú vzdialenosť medzi bodom so zadanými súradnicami
a zadaným objektom.
|
static double |
Svet.vzdialenost(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosť . |
static double |
Svet.vzdialenosť(Poloha objekt)
Zistí, aká je vzdialenosť zadaného objektu od stredu súradnicovej
sústavy.
|
static double |
Svet.vzdialenost(Poloha objekt1,
double súradnicaBoduX2,
double súradnicaBoduY2)
Alias pre
vzdialenosť . |
static double |
Svet.vzdialenosť(Poloha objekt1,
double súradnicaBoduX2,
double súradnicaBoduY2)
Zistí vzájomnú vzdialenosť zadaného objektu a bodu so zadanými
súradnicami.
|
static double |
Svet.vzdialenost(Poloha objekt1,
Poloha objekt2)
Alias pre
vzdialenosť . |
static double |
Svet.vzdialenosť(Poloha objekt1,
Poloha objekt2)
Zistí vzájomnú vzdialenosť zadaných objektov.
|
static double |
Svet.vzdialenost(Poloha objekt1,
Shape tvar2)
Alias pre
vzdialenosť . |
static double |
Svet.vzdialenosť(Poloha objekt1,
Shape tvar2)
Zistí vzájomnú vzdialenosť medzi zadaným objektom a stredom
hraníc[1] zadaného tvaru.
|
static double |
Svet.vzdialenost(Shape tvar1,
Poloha objekt2)
Alias pre
vzdialenosť . |
static double |
Svet.vzdialenosť(Shape tvar1,
Poloha objekt2)
Zistí vzájomnú vzdialenosť stredu hraníc[1] zadaného
tvaru a polohy zadaného objektu.
|
static double |
Svet.vzdialenostBodov(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
vzdialenosťBodov . |
static double |
Svet.vzdialenosťBodov(Poloha[] poleBodov)
Vypočíta vzdialenosť medzi dvomi bodmi so súradnicami určenými
polohami bodov v poli parametra.
|
static double |
Svet.vzdialenostBodov(Poloha A,
Poloha B)
Alias pre
vzdialenosťBodov . |
static double |
Svet.vzdialenosťBodov(Poloha A,
Poloha B)
Vypočíta vzdialenosť medzi dvomi bodmi A a B.
|
static double |
Svet.vzdialenostBoduOdKruznice(Poloha[] poleBodov,
double polomer)
Alias pre
vzdialenosťBoduOdKružnice . |
static double |
Svet.vzdialenostBoduOdKruznice(Poloha V,
Poloha S,
double r)
Alias pre
vzdialenosťBoduOdKružnice . |
static double |
Svet.vzdialenosťBoduOdKružnice(Poloha[] poleBodov,
double polomer)
Vypočíta vzdialenosť medzi voľným bodom V a kružnicou, ktorá
je určená stredom S a polomerom r, pričom body V a S sú prvkami
poľa
poleBodov a r je uložený v parametri polomer ). |
static double |
Svet.vzdialenosťBoduOdKružnice(Poloha V,
Poloha S,
double r)
Vypočíta vzdialenosť od zadaného voľného bodu V ku kružnici
určenej stredom S a polomerom r.
|
static double |
Svet.vzdialenostBoduOdPriamky(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
vzdialenosťBoduOdPriamky . |
static double |
Svet.vzdialenosťBoduOdPriamky(Poloha[] poleBodov)
Vypočíta vzdialenosť medzi voľným bodom a priamkou, ktoré
sú určené určenými polohami bodov v poli parametra.
|
static double |
Svet.vzdialenostBoduOdPriamky(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Alias pre
vzdialenosťBoduOdPriamky . |
static double |
Svet.vzdialenosťBoduOdPriamky(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Vypočíta vzdialenosť od zadaného voľného bodu V k priamke AB.
|
static double |
Svet.vzdialenostBoduOdUsecky(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
vzdialenosťBoduOdÚsečky . |
static double |
Svet.vzdialenostBoduOdUsecky(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Alias pre
vzdialenosťBoduOdÚsečky . |
static double |
Svet.vzdialenosťBoduOdÚsečky(Poloha[] poleBodov)
Vypočíta vzdialenosť medzi voľným bodom V a úsečkou AB, ktoré
sú určené polohami bodov v poli parametra
poleBodov . |
static double |
Svet.vzdialenosťBoduOdÚsečky(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Vypočíta vzdialenosť od zadaného voľného bodu V k úsečke AB.
|
double |
GRobot.vzdialenostK(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosťOd . |
double |
Bod.vzdialenostK(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosťOd . |
double |
GRobot.vzdialenosťK(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosťOd . |
double |
Bod.vzdialenosťK(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosťOd . |
static double |
Svet.vzdialenostKruznic(Poloha[] poleBodov,
double polomer1,
double polomer2)
Alias pre
vzdialenosťKružníc . |
static double |
Svet.vzdialenostKruznic(Poloha S1,
double r1,
Poloha S2,
double r2)
Alias pre
vzdialenosťKružníc . |
static double |
Svet.vzdialenosťKružníc(Poloha[] poleBodov,
double polomer1,
double polomer2)
Vypočíta vzdialenosť medzi dvomi kružnicami určenými stredmi
S1 a S2 a polomermi r1 a r2, pričom stredy S1 a S2 sú prvkami
poľa
poleBodov . |
static double |
Svet.vzdialenosťKružníc(Poloha S1,
double r1,
Poloha S2,
double r2)
Vypočíta vzdialenosť medzi dvomi kružnicami, ktoré sú určené
svojími stredmi (S1, S2) a polomermi (r1, r2).
|
double |
GRobot.vzdialenostOd(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosťOd . |
double |
Bod.vzdialenostOd(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosťOd . |
double |
GRobot.vzdialenosťOd(Poloha objekt)
Zistí vzdialenosť medzi týmto a zadaným objektom.
|
double |
Bod.vzdialenosťOd(Poloha objekt)
Zistí vzdialenosť medzi týmto bodom a zadaným objektom.
|
static double |
Svet.vzdialenostPriamkyOdKruznice(Poloha[] poleBodov,
double r)
Alias pre
vzdialenosťPriamkyOdKružnice . |
static double |
Svet.vzdialenostPriamkyOdKruznice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Alias pre
vzdialenosťPriamkyOdKružnice . |
static double |
Svet.vzdialenosťPriamkyOdKružnice(Poloha[] poleBodov,
double r)
Vypočíta vzdialenosť medzi určenou priamkou AB a kružnicou
so stredom S a polomerom r, pričom body A, B a stred S sú určené
prvkami poľa
poleBodov . |
static double |
Svet.vzdialenosťPriamkyOdKružnice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Vypočíta vzdialenosť medzi určenou priamkou AB a kružnicou
so stredom S a polomerom r.
|
static double |
Svet.vzdialenostUseciek(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
vzdialenosťÚsečiek . |
static double |
Svet.vzdialenostUseciek(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Alias pre
vzdialenosťÚsečiek . |
static double |
Svet.vzdialenostUseckyOdKruznice(Poloha[] poleBodov,
double r)
Alias pre
vzdialenosťÚsečkyOdKružnice . |
static double |
Svet.vzdialenostUseckyOdKruznice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Alias pre
vzdialenosťÚsečkyOdKružnice . |
static double |
Svet.vzdialenosťÚsečiek(Poloha[] poleBodov)
Vypočíta vzdialenosť medzi dvomi úsečkami AB a CD, pričom
ich určujúce body sú prvkami poľa
poleBodov . |
static double |
Svet.vzdialenosťÚsečiek(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Vypočíta vzdialenosť medzi dvomi úsečkami AB a CD.
|
static double |
Svet.vzdialenosťÚsečkyOdKružnice(Poloha[] poleBodov,
double r)
Vypočíta vzdialenosť medzi určenou úsečkou AB a kružnicou
so stredom S a polomerom r, pričom body A, B a stred S sú určené
prvkami poľa
poleBodov . |
static double |
Svet.vzdialenosťÚsečkyOdKružnice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Vypočíta vzdialenosť medzi určenou úsečkou AB a kružnicou
so stredom S a polomerom r.
|
void |
GRobot.zrusKlucovuFazuDrahy(Poloha poloha)
Alias pre
zrušKľúčovúFázuDráhy . |
void |
GRobot.zrusKlucovuFazuDrahy(Poloha poloha,
double okruh)
Alias pre
zrušKľúčovúFázuDráhy . |
void |
GRobot.zrušKľúčovúFázuDráhy(Poloha poloha)
Zruší označenie takej fázy dráhy za kľúčové, ktorej poloha
je najbližšie k zadanej polohe, pričom sú počas hľadania
vhodnej fázy na zrušenie brané do úvahy len už označené
fázy.
|
void |
GRobot.zrušKľúčovúFázuDráhy(Poloha poloha,
double okruh)
Zruší označenie takej fázy dráhy za kľúčové, ktorej poloha
je najbližšie k zadanej polohe v rámci zadaného okruhu,
pričom sú počas hľadania vhodnej fázy na zrušenie brané do
úvahy len už označené fázy.
|
static Bod |
Bod.zvolPolohu(Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu . |
static Bod |
Bod.zvoľPolohu(Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu . |
static Bod |
Bod.zvolPolohu(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu . |
static Bod |
Bod.zvoľPolohu(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu . |
Konštruktor a opis |
---|
Bod(Poloha poloha)
Konštruktor – prijíma implementáciu polohy určujúcu bod.
|