| Modifikátor a typ | Trieda a opis |
|---|---|
class |
Bod
|
class |
Castica
Alias pre
Častica. |
class |
Častica
Toto je pomocná trieda určená na tvorbu časticových simulácií.
|
class |
GRobot
Ústredná trieda definujúca všetky metódy grafického robota (ktoré reprezentujú jeho funkcionalitu) a viaceré konštanty, ktoré sú pri práci s programovacím rámcom s výhodou využiteľné.
|
class |
Oblast
Alias pre
Oblasť. |
class |
Oblasť
Trieda je rozšírením triedy Javy
Area. |
class |
PoznamkovyBlok
Alias pre
PoznámkovýBlok. |
class |
PoznámkovýBlok
Trieda
PoznámkovýBlok dovoľuje vytvárať v aplikácii
používajúcej robot textové bloky, ktoré sú zobrazované nad plátnom
(t. j. nie sú jeho súčasťou) a dovoľujú zobraziť alebo upraviť väčšie
množstvo textu. |
class |
RolovaciaLista
Alias pre
RolovaciaLišta. |
class |
RolovaciaLišta
Trieda
RolovaciaLišta uzatvára a rozširuje funkciu triedy
Javy JScrollBar. |
class |
Tlacidlo
Alias pre
Tlačidlo. |
class |
Tlačidlo
Trieda
Tlačidlo dovoľuje vytvárať v aplikácii používajúcej
programovací rámec robota tlačidlá, ktoré sú zobrazované nad plátnom (avšak
nie sú jeho súčasťou). |
| Modifikátor a typ | Metóda a opis |
|---|---|
static Poloha |
Bod.retazecNaPolohu(String text)
Alias pre
reťazecNaPolohu. |
| Modifikátor a typ | Metóda a opis |
|---|---|
void |
Vlnenie.aktivujHladinu(Poloha poloha)
Aktivuje bod, resp. malú štvorcovú oblasť s veľkosťou 6 × 6 bodov,
na hladine so stredom na určenej pozícii.
|
void |
Vlnenie.aktivujHladinu(Poloha poloha,
int rozsah)
Aktivuje štvorcovú oblasť na hladine so zadaným rozsahom (rozsah
určuje polovicu strany štvorca) so stredom na určenej pozícii.
|
boolean |
Roj.Bod.bodV(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodV(x, y), len namiesto súradníc bodu je použitá poloha
zadaného objektu… |
boolean |
Oblasť.bodV(Poloha r)
Zistí, či sa bod polohy robota nachádza v tejto oblasti.
|
boolean |
GRobot.bodV(Poloha objekt)
Alias pre
bodVKruhu. |
boolean |
Roj.Bod.bodV(Poloha objekt,
double polomer)
Funguje rovnako ako metóda
bodV(x, y, polomer), len namiesto súradníc bodu
je použitá poloha zadaného objektu… |
static String |
Svet.bodVAktivnomSlove(Poloha poloha)
Alias pre
bodVAktívnomSlove. |
String |
Plátno.bodVAktivnomSlove(Poloha poloha)
Alias pre
bodVAktívnomSlove. |
static String |
Svet.bodVAktívnomSlove(Poloha poloha)
Funguje rovnako ako metóda
bodVAktívnomSlove, ale namiesto súradníc bodu je zadaný
objekt, ktorý je implementáciou rozhrania Poloha. |
String |
Plátno.bodVAktívnomSlove(Poloha poloha)
Funguje rovnako ako metóda
bodVAktívnomSlove, ale namiesto súradníc bodu je zadaný
objekt, ktorý je implementáciou rozhrania Poloha. |
boolean |
GRobot.bodVCeste(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVCeste(x, y), len namiesto súradníc bodu je použitá poloha
zadaného objektu… |
boolean |
GRobot.bodVElipse(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVElipse(x, y), len namiesto súradníc bodu je
použitá poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVElipse(Poloha objekt,
double pomer)
Funguje rovnako ako metóda
bodVElipse(x, y, pomer), len namiesto súradníc bodu
je použitá poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVElipse(Poloha objekt,
double a,
double b)
Funguje rovnako ako metóda
bodVElipse(x, y, a, b), len namiesto
súradníc bodu je použitá poloha zadaného objektu… |
boolean |
GRobot.bodVHviezde(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVHviezde(x, y), len namiesto súradníc bodu je
použitá poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVHviezde(Poloha objekt,
double polomer)
Funguje rovnako ako metóda
bodVHviezde(x, y, polomer), len namiesto
súradníc bodu je použitá poloha zadaného objektu… |
boolean |
GRobot.bodVKruhu(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVKruhu(x, y), len namiesto súradníc bodu je použitá
poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVKruhu(Poloha objekt,
double polomer)
Funguje rovnako ako metóda
bodVKruhu(x, y, polomer), len namiesto súradníc bodu
je použitá poloha zadaného objektu… |
boolean |
GRobot.bodVObdlzniku(Poloha objekt)
Alias pre
bodVObdĺžniku. |
boolean |
GRobot.bodVObdlzniku(Poloha objekt,
double pomer)
Alias pre
bodVObdĺžniku. |
boolean |
GRobot.bodVObdlzniku(Poloha objekt,
double a,
double b)
Alias pre
bodVObdĺžniku. |
boolean |
GRobot.bodVObdĺžniku(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVObdĺžniku(x, y), len namiesto súradníc bodu je
použitá poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVObdĺžniku(Poloha objekt,
double pomer)
Funguje rovnako ako metóda
bodVObdĺžniku(x, y, pomer), len namiesto
súradníc bodu je použitá poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVObdĺžniku(Poloha objekt,
double a,
double b)
Funguje rovnako ako metóda
bodVObdĺžniku(x, y, a, b), len
namiesto súradníc bodu je použitá poloha zadaného objektu… |
boolean |
GRobot.bodVOblasti(Poloha objekt,
Area oblasť)
Funguje rovnako ako metóda
bodVOblasti(x, y, oblasť), len namiesto súradníc bodu
je použitá poloha zadaného objektu…
Metóda berie do úvahy aj aktuálnu
mierku robota. |
boolean |
GRobot.bodVoStvorci(Poloha objekt)
Alias pre
bodVoŠtvorci. |
boolean |
GRobot.bodVoStvorci(Poloha objekt,
double polomer)
Alias pre
bodVoŠtvorci. |
boolean |
GRobot.bodVoŠtvorci(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVoŠtvorci(x, y), len namiesto súradníc bodu je
použitá poloha zadaného objektu…
Informácia: Mierka nemá na funkciu tejto metódy vplyv. |
boolean |
GRobot.bodVoŠtvorci(Poloha objekt,
double polomer)
Funguje rovnako ako metóda
bodVoŠtvorci(x, y, polomer), len namiesto
súradníc bodu je použitá poloha zadaného objektu… |
boolean |
GRobot.bodVPosobisku(Poloha objekt)
Alias pre
bodVPôsobisku. |
boolean |
GRobot.bodVPôsobisku(Poloha objekt)
Funguje rovnako ako metóda
bodVPôsobisku(x, y), len namiesto súradníc bodu je
použitá poloha zadaného robota… |
boolean |
GRobot.bodVTvare(Poloha objekt,
Shape tvar)
Funguje rovnako ako metóda
bodVTvare(x, y, tvar), len namiesto súradníc bodu
je použitá poloha zadaného objektu… |
void |
GRobot.ciel(Poloha objekt)
Alias pre
cieľ. |
void |
GRobot.cieľ(Poloha objekt)
Zapne automatické smerovanie do cieľa.
|
void |
GRobot.ciel(Poloha objekt,
boolean spusti)
Alias pre
cieľ. |
void |
GRobot.cieľ(Poloha objekt,
boolean spusti)
Metóda má rovnaký účel ako metóda
cieľ(Poloha) (pozri jej opis), ibaže umožňuje
programátorovi určiť, či smie byť tento robot automaticky
spustený (aktivovaný). |
void |
GRobot.ciel(Poloha objekt,
boolean spusti,
boolean zastavVCieli)
Alias pre
cieľ. |
void |
GRobot.cieľ(Poloha objekt,
boolean spusti,
boolean zastavVCieli)
Metóda má rovnaký účel ako metóda
cieľ(Poloha) (pozri jej opis), ibaže umožňuje
programátorovi určiť, či smie byť tento robot automaticky
spustený (aktivovaný) a či má
zastaviť po dosiahnutí cieľa. |
Bod |
Súbor.citajVlastnost(String názov,
Poloha predvolenáHodnota)
Alias pre
čítajVlastnosť. |
Bod |
Súbor.čítajVlastnosť(String názov,
Poloha predvolenáHodnota)
Číta hodnotu vlastnosti ako objekt, ktorý je implementáciou
rozhrania
Poloha. |
Roj.Bod |
Roj.dajBodNa(Poloha objekt)
Zistí, či sa projekcia niektorého bodu roja nachádza na
súradniciach zadaného objektu.
|
Roj.Bod |
Roj.dajBodNa(Poloha objekt,
double polomer)
Zistí, či sa projekcia niektorého bodu roja nachádza na
súradniciach zadaného objektu.
|
void |
Vlnenie.deaktivujHladinu(Poloha poloha)
Deaktivuje bod, resp. malú štvorcovú oblasť s veľkosťou 6 × 6 bodov,
na hladine so stredom na určenej pozícii.
|
void |
Vlnenie.deaktivujHladinu(Poloha poloha,
int rozsah)
Deaktivuje štvorcovú oblasť na hladine so zadaným rozsahom (rozsah
určuje polovicu strany štvorca) so stredom na určenej pozícii.
|
static Bod |
Bod.dialogVolbaPolohy(Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu. |
static Bod |
Bod.dialógVoľbaPolohy(Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu. |
static Bod |
Bod.dialogVolbaPolohy(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu. |
static Bod |
Bod.dialógVoľbaPolohy(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu. |
static Bod |
Bod.dialogVyberPolohy(Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu. |
static Bod |
Bod.dialógVýberPolohy(Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu. |
static Bod |
Bod.dialogVyberPolohy(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu. |
static Bod |
Bod.dialógVýberPolohy(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu. |
void |
GRobot.domov(Poloha nováPolohaDoma)
Presne ako
domov, len s tým rozdielom,
že robotu nastaví novú štartovaciu pozíciu. |
void |
GRobot.domov(Poloha nováPolohaDoma,
double novýUholDoma)
Presne ako
domov, len s tým rozdielom, že
robotu nastaví novú štartovaciu pozíciu a smer. |
void |
GRobot.domov(Poloha nováPolohaDoma,
Smer novýSmerDoma)
Presne ako
domov, len s tým rozdielom, že
robotu nastaví novú štartovaciu pozíciu a smer. |
static Farba |
Svet.farbaBodu(Poloha objekt)
Zistí farbu bodu (jedného pixela) na pozícii zadaného objektu.
|
Farba |
Plátno.farbaBodu(Poloha objekt)
Zistí farbu bodu (jedného pixela) plátna na pozícii zadaného
objektu.
|
Farba |
Obrázok.farbaBodu(Poloha objekt)
Zistí farbu bodu (jedného pixela) obrázka na súradniciach
určených polohou objektu.
|
static boolean |
Svet.farbaBodu(Poloha objekt,
Color farba)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje so zadanou farbou.
|
boolean |
Plátno.farbaBodu(Poloha objekt,
Color farba)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje so zadanou farbou.
|
boolean |
Obrázok.farbaBodu(Poloha objekt,
Color farba)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) obrázka na súradniciach
zadaného objektu v súradnicovom priestore rámca zhoduje so zadanou
farbou.
|
static boolean |
Svet.farbaBodu(Poloha objekt,
Farebnosť farebnosť)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na zadaných súradniciach
zhoduje s farbou zadaného objektu.
|
boolean |
Plátno.farbaBodu(Poloha objekt,
Farebnosť farebnosť)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje s farbou zadaného objektu.
|
boolean |
Obrázok.farbaBodu(Poloha objekt,
Farebnosť farebnosť)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) obrázka na súradniciach
prvého zadaného objektu (v súradnicovom priestore rámca) zhoduje
s farbou druhého zadaného objektu.
|
static boolean |
Svet.farbaBodu(Poloha objekt,
int r,
int g,
int b)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje s farbou zadanou prostredníctvom farebných zložiek.
|
boolean |
Plátno.farbaBodu(Poloha objekt,
int r,
int g,
int b)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje s farbou zadanou prostredníctvom farebných zložiek.
|
boolean |
Obrázok.farbaBodu(Poloha objekt,
int r,
int g,
int b)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) obrázka na súradniciach
zadaného objektu (v súradnicovom priestore rámca) zhoduje
s farbou zadanou prostredníctvom farebných zložiek a úrovne.
|
static boolean |
Svet.farbaBodu(Poloha objekt,
int r,
int g,
int b,
int a)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje s farbou zadanou prostredníctvom farebných zložiek
a úrovne priehľadnosti.
|
boolean |
Plátno.farbaBodu(Poloha objekt,
int r,
int g,
int b,
int a)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) na súradniciach zadaného
objektu zhoduje s farbou zadanou prostredníctvom farebných zložiek
a úrovne priehľadnosti.
|
boolean |
Obrázok.farbaBodu(Poloha objekt,
int r,
int g,
int b,
int a)
Zistí, či sa farba bodu (jedného pixela) obrázka na súradniciach
zadaného objektu (v súradnicovom priestore rámca) zhoduje
s farbou zadanou prostredníctvom farebných zložiek a úrovne
priehľadnosti.
|
void |
GRobot.chod(Poloha poloha)
Alias pre
choď. |
void |
GRobot.choď(Poloha poloha)
Prikáže robotu, aby sa posunul (prešiel) o súradnice,
ktoré obsahuje zadaná inštancia polohy.
|
void |
GRobot.chodNa(Poloha objekt)
Alias pre
choďNa. |
void |
GRobot.choďNa(Poloha objekt)
Prikáže tomuto robotu, aby prešiel na polohu
zadaného objektu.
|
void |
GRobot.chodNaPoObluku(Poloha poloha)
Alias pre
choďNaPoOblúku. |
void |
GRobot.choďNaPoOblúku(Poloha poloha)
Funguje rovnako ako
choďNaPoOblúku(x, y), ale namiesto samostatných súradníc
prijíma implementáciu rozhrania Poloha
(napríklad Bod). |
void |
GRobot.chodNaPootoceny(Poloha poloha,
double uhol)
Alias pre
choďNaPootočený. |
void |
GRobot.chodNaPootoceny(Poloha poloha,
Smer smer)
Alias pre
choďNaPootočený. |
void |
GRobot.choďNaPootočený(Poloha poloha,
double uhol)
Tento príkaz pošle robot na miesto určené pootočením
zadaných súradníc o zadaný uhol so stredom otáčania
v mieste robota.
|
void |
GRobot.choďNaPootočený(Poloha poloha,
Smer smer)
Tento príkaz pošle robot na miesto určené pootočením
zadaných súradníc o zadaný uhol so stredom otáčania
v mieste robota.
|
boolean |
Častica.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tejto častice a poloha zadaného objektu dokonale
zhodujú.
|
boolean |
Tlačidlo.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tohto tlačidla a poloha zadaného objektu
dokonale zhodujú.
|
boolean |
RolovaciaLišta.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tejto rolovacej lišty a poloha zadaného
objektu dokonale zhodujú.
|
boolean |
PoznámkovýBlok.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tohto poznámkového bloku a poloha zadaného
objektu dokonale zhodujú.
|
boolean |
Poloha.jeNa(Poloha poloha)
Prototyp metódy na porovnanie zhody obidvoch súradníc objektu.
|
boolean |
Oblasť.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tejto oblasti (t. j. súradníc jej stredu)
a poloha zadaného objektu dokonale zhodujú.
|
boolean |
GRobot.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tohto robota a poloha zadaného
objektu dokonale zhodujú.
|
boolean |
Bod.jeNa(Poloha poloha)
Overí, či sa poloha tohto bodu a poloha zadaného objektu dokonale
zhodujú.
|
void |
Obrázok.kresli(Poloha objekt,
Image obrázok)
Nakreslí do tohto obrázka zadaný obrázok, obrázok bude
posunutý o súradnice určené polohou zadaného objektu.
|
void |
Obrázok.kresli(Poloha objekt,
String súbor)
Nakreslí do tohto obrázka obrázok zo zadaného súboru, obrázok
bude posunutý o súradnice určené polohou zadaného objektu.
|
void |
Bod.mierka(Poloha poloha)
Upraví mierku súradníc tohto bodu podľa hodnôt súradníc zadanej
inštancie.
|
static Bod |
Svet.najblizsiBodNaKruznici(Poloha V,
Poloha S,
double r)
Alias pre
najbližšíBodNaKružnici. |
static Bod |
Svet.najblizsiBodNaPriamke(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
najbližšíBodNaPriamke. |
static Bod |
Svet.najblizsiBodNaPriamke(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Alias pre
najbližšíBodNaPriamke. |
static Bod |
Svet.najblizsiBodNaUsecke(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
najbližšíBodNaÚsečke. |
static Bod |
Svet.najblizsiBodNaUsecke(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Alias pre
najbližšíBodNaÚsečke. |
static Bod |
Svet.najbližšíBodNaKružnici(Poloha V,
Poloha S,
double r)
Nájde najbližší bod na kružnici so stredom S a polomerom
r k zadanému voľnému bodu V a vráti jeho polohu v objekte typu
Bod. |
static Bod |
Svet.najbližšíBodNaPriamke(Poloha[] poleBodov)
Nájde najbližší bod na priamke AB k zadanému voľnému bodu
V a vráti jeho súradnice v objekte typu
Bod. |
static Bod |
Svet.najbližšíBodNaPriamke(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Nájde najbližší bod na priamke AB k zadanému voľnému bodu
V a vráti jeho súradnice v objekte typu
Bod. |
static Bod |
Svet.najbližšíBodNaÚsečke(Poloha[] poleBodov)
Nájde najbližší bod na úsečke AB k zadanému voľnému bodu
V a vráti jeho súradnice v objekte typu
Bod. |
static Bod |
Svet.najbližšíBodNaÚsečke(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Nájde najbližší bod na úsečke AB k zadanému voľnému bodu
V a vráti jeho súradnice v objekte typu
Bod. |
void |
GRobot.novyDomov(Poloha nováPolohaDoma)
Alias pre
novýDomov. |
void |
GRobot.novýDomov(Poloha nováPolohaDoma)
Nastaví robotu novú domovskú pozíciu.
|
void |
GRobot.novyDomov(Poloha nováPolohaDoma,
double novýUholDoma)
Alias pre
novýDomov. |
void |
GRobot.novýDomov(Poloha nováPolohaDoma,
double novýUholDoma)
Nastaví robotu novú domovskú pozíciu a smer.
|
void |
GRobot.novyDomov(Poloha nováPolohaDoma,
Smer novýSmerDoma)
Alias pre
novýDomov. |
void |
GRobot.novýDomov(Poloha nováPolohaDoma,
Smer novýSmerDoma)
Nastaví robotu novú domovskú pozíciu a smer.
|
static void |
Svet.obrazok(Poloha objekt,
Image obrázok)
Alias pre
obrázok. |
void |
Plátno.obrazok(Poloha objekt,
Image obrázok)
Alias pre
obrázok. |
static void |
Svet.obrázok(Poloha objekt,
Image obrázok)
Nakreslí na súradniciach zadaného objektu na podlahe obrázok.
|
void |
Plátno.obrázok(Poloha objekt,
Image obrázok)
Nakreslí na súradniciach zadaného objektu na plátne (podlahe alebo
strope) obrázok, pričom na zadaných súradniciach sa bude nachádzať
ľavý horný roh obrázka.
|
static void |
Svet.obrazok(Poloha objekt,
String súbor)
Alias pre
obrázok. |
void |
Plátno.obrazok(Poloha objekt,
String súbor)
Alias pre
obrázok. |
static void |
Svet.obrázok(Poloha objekt,
String súbor)
Nakreslí na súradniciach zadaného objektu na podlahe obrázok.
|
void |
Plátno.obrázok(Poloha objekt,
String súbor)
Nakreslí na súradniciach zadaného objektu na plátne (podlahe alebo
strope) obrázok, pričom na zadaných súradniciach sa bude nachádzať
ľavý horný roh obrázka.
|
void |
Vlnenie.odoberVlnku(Poloha poloha,
double polomer)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
odoberVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz), ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo, umožňuje
zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter poloha
a zároveň určuje parametrom násobokIntenzity a zmraz
predvolené hodnoty 765 a false. |
void |
Vlnenie.odoberVlnku(Poloha poloha,
double polomer,
double násobokIntenzity)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
odoberVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz), ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo, umožňuje
zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter poloha
a zároveň určuje parametru zmraz predvolenú hodnotu
false. |
void |
Vlnenie.odoberVlnku(Poloha poloha,
double polomer,
double násobokIntenzity,
boolean zmraz)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
odoberVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz), ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo
a zároveň umožňuje zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter
poloha. |
void |
Vlnenie.odoberVzruch(Poloha poloha)
Odobratie štvorcovej oblasti vzruchu na zadanej pozícii.
|
void |
Vlnenie.odoberVzruch(Poloha poloha,
double rozsahVzruchu)
Odobratie štvorcovej oblasti vzruchu na zadanej pozícii so zadaným
rozsahom.
|
void |
Vlnenie.odoberVzruch(Poloha poloha,
double rozsahVzruchu,
double intenzitaVzruchu)
Odobratie štvorcovej oblasti vzruchu na zadanej pozícii so zadaným
rozsahom a intenzitou.
|
void |
Bod.otoc(Poloha stred,
double uhol)
Alias pre
otoč. |
static void |
Svet.otocenieVyplne(double uhol,
Poloha poloha)
Alias pre
otočenieVýplne. |
static void |
Svet.otocenieVyplne(Smer smer,
Poloha poloha)
Alias pre
otočenieVýplne. |
void |
GRobot.otocNa(Poloha objekt)
Alias pre
otočNa. |
void |
GRobot.otocNa(Poloha objekt,
double najviacO)
Alias pre
otočNa. |
void |
Bod.otoč(Poloha stred,
double uhol)
Pootočí súradnice tohto bodu okolo zadaného bodu o zadaný
uhol.
|
static void |
Svet.otočenieVýplne(double uhol,
Poloha poloha)
Táto metóda funguje podobne ako metóda
otočenieVýplne(uhol, sx, sy). |
static void |
Svet.otočenieVýplne(Smer smer,
Poloha poloha)
Táto metóda funguje podobne ako metóda
otočenieVýplne(uhol, sx, sy). |
void |
GRobot.otočNa(Poloha objekt)
Nasmeruje tento robot smerom k zadanému objektu.
|
void |
GRobot.otočNa(Poloha objekt,
double najviacO)
Funguje podobne ako metóda
otočNa,
ibaže obmedzuje uhol pootočenia stanoveným smerom – neotočí
tento robot okamžite smerom k objektu, iba ho pootočí
stanoveným smerom o maximálnu zadanú hodnotu uhla. |
void |
GRobot.oznacKlucovuFazuDrahy(Poloha poloha)
Alias pre
označKľúčovúFázuDráhy. |
void |
GRobot.oznacKlucovuFazuDrahy(Poloha poloha,
double okruh)
Alias pre
označKľúčovúFázuDráhy. |
void |
GRobot.označKľúčovúFázuDráhy(Poloha poloha)
Označí takú fázu dráhy za kľúčovú, ktorej poloha je
najbližšie k zadanej polohe.
|
void |
GRobot.označKľúčovúFázuDráhy(Poloha poloha,
double okruh)
Označí takú fázu dráhy za kľúčovú, ktorej poloha je
najbližšie k zadanej polohe a v rámci zadaného okruhu.
|
void |
Častica.poloha(Poloha bod)
|
void |
Tlačidlo.poloha(Poloha objekt)
Presunie tlačidlo na súradnice zadaného objektu.
|
void |
RolovaciaLišta.poloha(Poloha objekt)
Presunie rolovaciu lištu na súradnice zadaného objektu.
|
void |
PoznámkovýBlok.poloha(Poloha objekt)
Presunie poznámkový blok na súradnice zadaného objektu.
|
void |
GRobot.poloha(Poloha poloha)
|
void |
Bod.poloha(Poloha poloha)
|
static String |
Bod.polohaNaRetazec(Poloha poloha)
Alias pre
polohaNaReťazec. |
static String |
Bod.polohaNaReťazec(Poloha poloha)
|
static void |
Svet.pootocenieVyplne(double uhol,
Poloha poloha)
Alias pre
pootočenieVýplne. |
static void |
Svet.pootocenieVyplne(Smer smer,
Poloha poloha)
Alias pre
pootočenieVýplne. |
static void |
Svet.pootočenieVýplne(double uhol,
Poloha poloha)
Táto metóda funguje podobne ako metóda
pootočenieVýplne(uhol, sx, sy). |
static void |
Svet.pootočenieVýplne(Smer smer,
Poloha poloha)
Táto metóda funguje podobne ako metóda
pootočenieVýplne(uhol, sx, sy). |
void |
GRobot.posobisko(Poloha bod)
Alias pre
pôsobisko. |
void |
Bod.posun(Poloha poloha)
Alias pre
posuň. |
void |
Bod.posuň(Poloha poloha)
Upraví (posunie) súradnice tohto bodu podľa súradníc zadanej
inštancie polohového vektora.
|
static void |
Svet.posunutieVyplne(Poloha poloha)
Alias pre
posunutieVýplne. |
static void |
Svet.posunutieVýplne(Poloha poloha)
Táto metóda funguje podobne ako metóda
posunutieVýplne(x, y). |
void |
GRobot.pôsobisko(Poloha bod)
Táto metóda umožňuje rozšíriť pôsobisko tak, aby obsahovalo
zadaný bod.
|
void |
Plátno.prepisBod(Poloha bod,
Color farba)
Alias pre
prepíšBod. |
void |
Obrázok.prepisBod(Poloha bod,
Color farba)
Alias pre
prepíšBod. |
void |
Plátno.prepisBod(Poloha bod,
Farebnosť objekt)
Alias pre
prepíšBod. |
void |
Obrázok.prepisBod(Poloha bod,
Farebnosť objekt)
Alias pre
prepíšBod. |
void |
Plátno.prepisBod(Poloha bod,
int farba)
Alias pre
prepíšBod. |
void |
Obrázok.prepisBod(Poloha bod,
int farba)
Alias pre
prepíšBod. |
void |
Plátno.prepíšBod(Poloha bod,
Color farba)
Prepíše farebné zložky a zložku priehľadnosti na pozícii
zadaného bodu na plátne zadanou farbou.
|
void |
Obrázok.prepíšBod(Poloha bod,
Color farba)
Prepíše farebné zložky a zložku priehľadnosti na pozícii zadaného
bodu zadanou farbou.
|
void |
Plátno.prepíšBod(Poloha bod,
Farebnosť objekt)
Prepíše farebné zložky a zložku priehľadnosti na pozícii
zadaného bodu farbou zadaného objektu.
|
void |
Obrázok.prepíšBod(Poloha bod,
Farebnosť objekt)
Prepíše farebné zložky a zložku priehľadnosti na pozícii zadaného
bodu farbou zadaného objektu.
|
void |
Plátno.prepíšBod(Poloha bod,
int farba)
Prepíše farebné zložky a zložku priehľadnosti na pozícii
zadaného bodu na plátne zadanou kombináciou zložiek ARGB
zakódovaných v celočíselnej hodnote.
|
void |
Obrázok.prepíšBod(Poloha bod,
int farba)
Prepíše farebné zložky a zložku priehľadnosti na pozícii zadaného
bodu zadanou kombináciou zložiek ARGB zakódovaných v celočíselnej
hodnote.
|
void |
Vlnenie.pridajVlnku(Poloha poloha,
double polomer)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
pridajVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz), ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo, umožňuje
zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter poloha
a zároveň určuje parametrom násobokIntenzity a zmraz
predvolené hodnoty 765 a false. |
void |
Vlnenie.pridajVlnku(Poloha poloha,
double polomer,
double násobokIntenzity)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
pridajVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz), ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo, umožňuje
zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter poloha
a zároveň určuje parametru zmraz predvolenú hodnotu
false. |
void |
Vlnenie.pridajVlnku(Poloha poloha,
double polomer,
double násobokIntenzity,
boolean zmraz)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
pridajVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz), ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo
a zároveň umožňuje zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter
poloha. |
void |
Vlnenie.pridajVzruch(Poloha poloha)
Pridanie základného vzruchu na zadanej pozícii.
|
void |
Vlnenie.pridajVzruch(Poloha poloha,
double rozsahVzruchu)
Pridanie základného vzruchu so zadaným rozsahom na zadanej pozícii.
|
void |
Vlnenie.pridajVzruch(Poloha poloha,
double rozsahVzruchu,
double intenzitaVzruchu)
Pridanie základného vzruchu so zadaným rozsahom a intenzitou
na zadanej pozícii.
|
void |
Plazma.pridajZdroj(Poloha poloha,
double polomer)
Pridá nový zdroj plazmy.
|
void |
Plazma.pridajZdroj(Poloha poloha,
double polomer,
int rozsah)
Pridá nový zdroj plazmy.
|
void |
Plazma.pridajZdroj(Poloha poloha,
double polomer,
int dolnáHranica,
int hornáHranica)
Pridá nový zdroj plazmy.
|
void |
Plazma.pridajZdroj(Poloha poloha,
double polomer,
int dolnáHranica,
int hornáHranica,
int trvanie)
Pridá nový zdroj plazmy.
|
void |
Plazma.pridajZdroj(Poloha poloha,
double polomer,
int dolnáHranica,
int hornáHranica,
int trvanie,
int oneskorenie)
Pridá nový zdroj plazmy.
|
static Bod |
Svet.priesecnikPriamkyAUsecky(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
priesečníkPriamkyAÚsečky. |
static Bod |
Svet.priesecnikPriamkyAUsecky(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Alias pre
priesečníkPriamkyAÚsečky. |
static Bod |
Svet.priesecnikPriamok(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
priesečníkPriamok. |
static Bod |
Svet.priesecnikPriamok(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Alias pre
priesečníkPriamok. |
static Bod |
Svet.priesecnikUseciek(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
priesečníkÚsečiek. |
static Bod |
Svet.priesecnikUseciek(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Alias pre
priesečníkÚsečiek. |
static Bod[] |
Svet.priesecnikyKruznic(Poloha S1,
double r1,
Poloha S2,
double r2)
Alias pre
priesečníkyKružníc. |
static Bod[] |
Svet.priesecnikyPriamkyAKruznice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Alias pre
priesečníkyPriamkyAKružnice. |
static Bod[] |
Svet.priesecnikyUseckyAKruznice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Alias pre
priesečníkyÚsečkyAKružnice. |
static Bod |
Svet.priesečníkPriamkyAÚsečky(Poloha[] poleBodov)
Hľadá priesečník priamky AB a úsečky CD.
|
static Bod |
Svet.priesečníkPriamkyAÚsečky(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Hľadá priesečník priamky AB a úsečky CD.
|
static Bod |
Svet.priesečníkPriamok(Poloha[] poleBodov)
Hľadá priesečník dvoch priamok určených polohami bodov v poli
parametra.
|
static Bod |
Svet.priesečníkPriamok(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Hľadá priesečník dvoch priamok určených bodmi A, B a C, D.
|
static Bod |
Svet.priesečníkÚsečiek(Poloha[] poleBodov)
Hľadá priesečník dvoch úsečiek AB a CD.
|
static Bod |
Svet.priesečníkÚsečiek(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Hľadá priesečník dvoch úsečiek AB a CD.
|
static Bod[] |
Svet.priesečníkyKružníc(Poloha S1,
double r1,
Poloha S2,
double r2)
Hľadá priesečníky dvoch kružníc určených polohami ich stredov
S1 a S2 a polomermi r1 a r2.
|
static Bod[] |
Svet.priesečníkyPriamkyAKružnice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Hľadá priesečníky priamky AB a kružnice určenej polohou
stredu S a polomeru r.
|
static Bod[] |
Svet.priesečníkyÚsečkyAKružnice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Hľadá priesečníky úsečky AB a kružnice so stredom
S a polomerom r.
|
void |
Bod.rotuj(Poloha stred,
double uhol)
Pootočí súradnice tohto bodu okolo zadaného bodu o zadaný
uhol.
|
void |
GRobot.skoc(Poloha poloha)
Alias pre
skoč. |
void |
Tlačidlo.skocNa(Poloha objekt)
Alias pre
poloha. |
void |
RolovaciaLišta.skocNa(Poloha objekt)
Alias pre
poloha. |
void |
PoznámkovýBlok.skocNa(Poloha objekt)
Alias pre
poloha. |
void |
GRobot.skocNa(Poloha objekt)
Alias pre
skočNa. |
void |
GRobot.skocNaPoObluku(Poloha poloha)
Alias pre
skočNaPoOblúku. |
void |
GRobot.skocNaPootoceny(Poloha poloha,
double uhol)
Alias pre
skočNaPootočený. |
void |
GRobot.skocNaPootoceny(Poloha poloha,
Smer smer)
Alias pre
skočNaPootočený. |
void |
GRobot.skoč(Poloha poloha)
Prikáže robotu, aby sa na podlahe (strope) preskočil
o súradnice, ktoré obsahuje zadaná inštancia polohy.
|
void |
Tlačidlo.skočNa(Poloha objekt)
Alias pre
poloha. |
void |
RolovaciaLišta.skočNa(Poloha objekt)
Alias pre
poloha. |
void |
PoznámkovýBlok.skočNa(Poloha objekt)
Alias pre
poloha. |
void |
GRobot.skočNa(Poloha objekt)
Prikáže tomuto robotu, aby preskočil na polohu zadaného
objektu.
|
void |
GRobot.skočNaPoOblúku(Poloha poloha)
Funguje rovnako ako
skočNaPoOblúku(x, y), ale namiesto samostatných súradníc
prijíma implementáciu rozhrania Poloha
(napríklad Bod). |
void |
GRobot.skočNaPootočený(Poloha poloha,
double uhol)
Tento príkaz pošle robot na miesto určené pootočením
zadaných súradníc o zadaný uhol so stredom otáčania
v mieste robota.
|
void |
GRobot.skočNaPootočený(Poloha poloha,
Smer smer)
Tento príkaz pošle robot na miesto určené pootočením
zadaných súradníc o zadaný uhol so stredom otáčania
v mieste robota.
|
static double |
Svet.smer(double súradnicaBoduX1,
double súradnicaBoduY1,
Poloha objekt2)
Zistí uhol (smer) zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými zadanými súradnicami a polohou zadaného objektu.
|
static double |
Svet.smer(Poloha objekt)
Zistí uhol (smer) zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou
stredom súradnicovej sústavy a bodom určeným polohou zadaného
objektu.
|
static double |
Svet.smer(Poloha objekt1,
double súradnicaBoduX2,
double súradnicaBoduY2)
Zistí uhol (smer) zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými polohou zadaného objektu a zadanými súradnicami.
|
static double |
Svet.smer(Poloha objekt1,
Poloha objekt2)
Zistí uhol (smer) zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou
bodmi zadanými vo forme polôh objektov.
|
static double |
Svet.smer(Poloha objekt1,
Shape tvar2)
Zistí uhol (smer) zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými polohou zadaného objektu a stredom hraníc[1]
zadaného tvaru Javy.
|
static double |
Svet.smer(Shape tvar1,
Poloha objekt2)
Zistí uhol (smer) zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými stredom hraníc[1] zadaného tvaru Javy
a polohou zadaného objektu.
|
double |
GRobot.smerNa(Poloha objekt)
Zistí smer (uhol) z aktuálneho miesta robota smerom ku
zadanému objektu.
|
static void |
Svet.stredOtacaniaVyplne(Poloha poloha)
Alias pre
stredOtáčaniaVýplne. |
static void |
Svet.stredOtáčaniaVýplne(Poloha poloha)
Táto metóda funguje podobne ako metóda
stredOtáčaniaVýplne(sx, sy). |
void |
Vlnenie.uberVlnku(Poloha poloha,
double polomer)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
uberVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz), ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo, umožňuje
zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter poloha
a zároveň určuje parametrom násobokIntenzity a zmraz
predvolené hodnoty 765 a false. |
void |
Vlnenie.uberVlnku(Poloha poloha,
double polomer,
double násobokIntenzity)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
uberVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz), ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo, umožňuje
zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter poloha
a zároveň určuje parametru zmraz predvolenú hodnotu
false. |
void |
Vlnenie.uberVlnku(Poloha poloha,
double polomer,
double násobokIntenzity,
boolean zmraz)
Táto metóda funguje úplne rovnako ako metóda
uberVlnku(x, y, (int)polomer, násobokIntenzity, zmraz), ibaže
umožňuje zadať parameter polomer ako reálne číslo
a zároveň umožňuje zadať polohu stredu oblasti ako jeden parameter
poloha. |
void |
Vlnenie.uberVzruch(Poloha poloha)
Odobratie štvorcovej oblasti vzruchu na zadanej pozícii.
|
void |
Vlnenie.uberVzruch(Poloha poloha,
double rozsahVzruchu)
Odobratie štvorcovej oblasti vzruchu na zadanej pozícii so zadaným
rozsahom.
|
void |
Vlnenie.uberVzruch(Poloha poloha,
double rozsahVzruchu,
double intenzitaVzruchu)
Odobratie štvorcovej oblasti vzruchu na zadanej pozícii so zadaným
rozsahom a intenzitou.
|
static double |
Svet.uhol(double súradnicaBoduX1,
double súradnicaBoduY1,
Poloha objekt2)
Zistí uhol zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými zadanými súradnicami a polohou zadaného objektu.
|
static double |
Svet.uhol(Poloha objekt)
Zistí uhol zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou stredom
súradnicovej sústavy a bodom určeným polohou zadaného objektu.
|
static double |
Svet.uhol(Poloha objekt1,
double súradnicaBoduX2,
double súradnicaBoduY2)
Zistí uhol zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými polohou zadaného objektu a zadanými súradnicami.
|
static double |
Svet.uhol(Poloha objekt1,
Poloha objekt2)
Zistí uhol zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
zadanými vo forme polôh objektov.
|
static double |
Svet.uhol(Poloha objekt1,
Shape tvar2)
Zistí uhol zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými polohou zadaného objektu a stredom hraníc[1]
zadaného tvaru Javy.
|
static double |
Svet.uhol(Shape tvar1,
Poloha objekt2)
Zistí uhol zvieraný medzi osou x a priamkou vedúcou bodmi
určenými stredom hraníc[1] zadaného tvaru Javy
a polohou zadaného objektu.
|
double |
GRobot.uholNa(Poloha objekt)
Alias pre
smerNa. |
void |
GRobot.upravCiel(Poloha objekt)
Alias pre
upravCieľ. |
void |
GRobot.upravCieľ(Poloha objekt)
Upraví tomuto robotu cieľ smerovania.
|
void |
GRobot.upravCiel(Poloha objekt,
boolean spusti)
Alias pre
upravCieľ. |
void |
GRobot.upravCieľ(Poloha objekt,
boolean spusti)
Upraví tomuto robotu cieľ smerovania.
|
void |
Plazma.vahyTahu(Poloha bod)
Alias pre
váhyŤahu. |
void |
Plazma.váhyŤahu(Poloha bod)
Alternatívny spôsob nastavenia smerových váh ťahu plazmy.
|
static Bod |
Bod.vyberPolohu(Poloha počiatočnáPoloha)
Otvorí dialóg na výber polohy.
|
static Bod |
Bod.vyberPolohu(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Otvorí dialóg na výber polohy.
|
void |
Plátno.vylejFarbu(Poloha bod,
Color farba)
Vyleje do zadaného bodu na plátno farbu, ktorá sa odtiaľ rozšíri
po okraje tej časti kresby, v ktorej sa zadaný bod nachádza.
|
void |
Obrázok.vylejFarbu(Poloha bod,
Color farba)
Vyleje do zadaného bodu do obrázka farbu, ktorá sa odtiaľ rozšíri
po okraje tej časti kresby v obrázku, v ktorej sa zadaný bod
nachádza.
|
void |
Plátno.vylejFarbu(Poloha bod,
Farebnosť objekt)
Vyleje do zadaného bodu na plátno farbu, ktorá sa odtiaľ rozšíri
po okraje tej časti kresby, v ktorej sa zadaný bod nachádza.
|
void |
Obrázok.vylejFarbu(Poloha bod,
Farebnosť objekt)
Vyleje do zadaného bodu do obrázka farbu (určenú objektom), ktorá
sa odtiaľ rozšíri po okraje tej časti kresby v obrázku, v ktorej
sa zadaný bod nachádza.
|
Farba |
Plátno.vylejFarbu(Poloha bod,
int r,
int g,
int b)
Vyleje do zadaného bodu na plátno farbu zadanú prostredníctvom
farebných zložiek, ktorá sa určeného bodu rozšíri po okraje
okolitej kresby.
|
Farba |
Obrázok.vylejFarbu(Poloha bod,
int r,
int g,
int b)
Vyleje do zadaného bodu do obrázka farbu zadanú prostredníctvom
farebných zložiek, ktorá sa určeného bodu rozšíri po okraje
okolitej kresby.
|
Farba |
Plátno.vylejFarbu(Poloha bod,
int r,
int g,
int b,
int a)
Vyleje do zadaného bodu na plátno farbu zadanú prostredníctvom
farebných zložiek a úrovne (ne)priehľadnosti, pričom farba sa
zo stanoveného bodu rozšíri k okrajom okolitej kresby.
|
Farba |
Obrázok.vylejFarbu(Poloha bod,
int r,
int g,
int b,
int a)
Vyleje do zadaného bodu do obrázka farbu zadanú prostredníctvom
farebných zložiek a úrovne (ne)priehľadnosti, pričom farba sa
z určeného bodu rozšíri k okrajom okolitej kresby.
|
int[] |
Plátno.vypisNaBode(Poloha bod)
Alias pre
výpisNaBode. |
int[] |
Plátno.výpisNaBode(Poloha bod)
Zistí, či sa súradnice zadaného bodu nachádzajú v niektorom
z blokov výpisov vnútornej konzoly tohto plátna.
|
int[] |
Plátno.vypisPriBode(Poloha bod)
Alias pre
výpisPriBode. |
int[] |
Plátno.výpisPriBode(Poloha bod)
Nájde indexy najbližšieho bloku konzoly k súradniciam zadaného
bodu.
|
static double |
Svet.vzdialenost(double súradnicaBoduX1,
double súradnicaBoduY1,
Poloha objekt2)
Alias pre
vzdialenosť. |
static double |
Svet.vzdialenosť(double súradnicaBoduX1,
double súradnicaBoduY1,
Poloha objekt2)
Zistí vzájomnú vzdialenosť medzi bodom so zadanými súradnicami
a zadaným objektom.
|
static double |
Svet.vzdialenost(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosť. |
static double |
Svet.vzdialenosť(Poloha objekt)
Zistí, aká je vzdialenosť zadaného objektu od stredu súradnicovej
sústavy.
|
static double |
Svet.vzdialenost(Poloha objekt1,
double súradnicaBoduX2,
double súradnicaBoduY2)
Alias pre
vzdialenosť. |
static double |
Svet.vzdialenosť(Poloha objekt1,
double súradnicaBoduX2,
double súradnicaBoduY2)
Zistí vzájomnú vzdialenosť zadaného objektu a bodu so zadanými
súradnicami.
|
static double |
Svet.vzdialenost(Poloha objekt1,
Poloha objekt2)
Alias pre
vzdialenosť. |
static double |
Svet.vzdialenosť(Poloha objekt1,
Poloha objekt2)
Zistí vzájomnú vzdialenosť zadaných objektov.
|
static double |
Svet.vzdialenost(Poloha objekt1,
Shape tvar2)
Alias pre
vzdialenosť. |
static double |
Svet.vzdialenosť(Poloha objekt1,
Shape tvar2)
Zistí vzájomnú vzdialenosť medzi zadaným objektom a stredom
hraníc[1] zadaného tvaru.
|
static double |
Svet.vzdialenost(Shape tvar1,
Poloha objekt2)
Alias pre
vzdialenosť. |
static double |
Svet.vzdialenosť(Shape tvar1,
Poloha objekt2)
Zistí vzájomnú vzdialenosť stredu hraníc[1] zadaného
tvaru a polohy zadaného objektu.
|
static double |
Svet.vzdialenostBodov(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
vzdialenosťBodov. |
static double |
Svet.vzdialenosťBodov(Poloha[] poleBodov)
Vypočíta vzdialenosť medzi dvomi bodmi so súradnicami určenými
polohami bodov v poli parametra.
|
static double |
Svet.vzdialenostBodov(Poloha A,
Poloha B)
Alias pre
vzdialenosťBodov. |
static double |
Svet.vzdialenosťBodov(Poloha A,
Poloha B)
Vypočíta vzdialenosť medzi dvomi bodmi A a B.
|
static double |
Svet.vzdialenostBoduOdKruznice(Poloha[] poleBodov,
double polomer)
Alias pre
vzdialenosťBoduOdKružnice. |
static double |
Svet.vzdialenostBoduOdKruznice(Poloha V,
Poloha S,
double r)
Alias pre
vzdialenosťBoduOdKružnice. |
static double |
Svet.vzdialenosťBoduOdKružnice(Poloha[] poleBodov,
double polomer)
Vypočíta vzdialenosť medzi voľným bodom V a kružnicou, ktorá
je určená stredom S a polomerom r, pričom body V a S sú prvkami
poľa
poleBodov a r je uložený v parametri polomer). |
static double |
Svet.vzdialenosťBoduOdKružnice(Poloha V,
Poloha S,
double r)
Vypočíta vzdialenosť od zadaného voľného bodu V ku kružnici
určenej stredom S a polomerom r.
|
static double |
Svet.vzdialenostBoduOdPriamky(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
vzdialenosťBoduOdPriamky. |
static double |
Svet.vzdialenosťBoduOdPriamky(Poloha[] poleBodov)
Vypočíta vzdialenosť medzi voľným bodom a priamkou, ktoré
sú určené určenými polohami bodov v poli parametra.
|
static double |
Svet.vzdialenostBoduOdPriamky(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Alias pre
vzdialenosťBoduOdPriamky. |
static double |
Svet.vzdialenosťBoduOdPriamky(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Vypočíta vzdialenosť od zadaného voľného bodu V k priamke AB.
|
static double |
Svet.vzdialenostBoduOdUsecky(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
vzdialenosťBoduOdÚsečky. |
static double |
Svet.vzdialenostBoduOdUsecky(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Alias pre
vzdialenosťBoduOdÚsečky. |
static double |
Svet.vzdialenosťBoduOdÚsečky(Poloha[] poleBodov)
Vypočíta vzdialenosť medzi voľným bodom V a úsečkou AB, ktoré
sú určené polohami bodov v poli parametra
poleBodov. |
static double |
Svet.vzdialenosťBoduOdÚsečky(Poloha V,
Poloha A,
Poloha B)
Vypočíta vzdialenosť od zadaného voľného bodu V k úsečke AB.
|
double |
GRobot.vzdialenostK(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosťOd. |
double |
Bod.vzdialenostK(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosťOd. |
double |
GRobot.vzdialenosťK(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosťOd. |
double |
Bod.vzdialenosťK(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosťOd. |
static double |
Svet.vzdialenostKruznic(Poloha[] poleBodov,
double polomer1,
double polomer2)
Alias pre
vzdialenosťKružníc. |
static double |
Svet.vzdialenostKruznic(Poloha S1,
double r1,
Poloha S2,
double r2)
Alias pre
vzdialenosťKružníc. |
static double |
Svet.vzdialenosťKružníc(Poloha[] poleBodov,
double polomer1,
double polomer2)
Vypočíta vzdialenosť medzi dvomi kružnicami určenými stredmi
S1 a S2 a polomermi r1 a r2, pričom stredy S1 a S2 sú prvkami
poľa
poleBodov. |
static double |
Svet.vzdialenosťKružníc(Poloha S1,
double r1,
Poloha S2,
double r2)
Vypočíta vzdialenosť medzi dvomi kružnicami, ktoré sú určené
svojími stredmi (S1, S2) a polomermi (r1, r2).
|
double |
GRobot.vzdialenostOd(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosťOd. |
double |
Bod.vzdialenostOd(Poloha objekt)
Alias pre
vzdialenosťOd. |
double |
GRobot.vzdialenosťOd(Poloha objekt)
Zistí vzdialenosť medzi týmto a zadaným objektom.
|
double |
Bod.vzdialenosťOd(Poloha objekt)
Zistí vzdialenosť medzi týmto bodom a zadaným objektom.
|
static double |
Svet.vzdialenostPriamkyOdKruznice(Poloha[] poleBodov,
double r)
Alias pre
vzdialenosťPriamkyOdKružnice. |
static double |
Svet.vzdialenostPriamkyOdKruznice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Alias pre
vzdialenosťPriamkyOdKružnice. |
static double |
Svet.vzdialenosťPriamkyOdKružnice(Poloha[] poleBodov,
double r)
Vypočíta vzdialenosť medzi určenou priamkou AB a kružnicou
so stredom S a polomerom r, pričom body A, B a stred S sú určené
prvkami poľa
poleBodov. |
static double |
Svet.vzdialenosťPriamkyOdKružnice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Vypočíta vzdialenosť medzi určenou priamkou AB a kružnicou
so stredom S a polomerom r.
|
static double |
Svet.vzdialenostUseciek(Poloha[] poleBodov)
Alias pre
vzdialenosťÚsečiek. |
static double |
Svet.vzdialenostUseciek(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Alias pre
vzdialenosťÚsečiek. |
static double |
Svet.vzdialenostUseckyOdKruznice(Poloha[] poleBodov,
double r)
Alias pre
vzdialenosťÚsečkyOdKružnice. |
static double |
Svet.vzdialenostUseckyOdKruznice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Alias pre
vzdialenosťÚsečkyOdKružnice. |
static double |
Svet.vzdialenosťÚsečiek(Poloha[] poleBodov)
Vypočíta vzdialenosť medzi dvomi úsečkami AB a CD, pričom
ich určujúce body sú prvkami poľa
poleBodov. |
static double |
Svet.vzdialenosťÚsečiek(Poloha A,
Poloha B,
Poloha C,
Poloha D)
Vypočíta vzdialenosť medzi dvomi úsečkami AB a CD.
|
static double |
Svet.vzdialenosťÚsečkyOdKružnice(Poloha[] poleBodov,
double r)
Vypočíta vzdialenosť medzi určenou úsečkou AB a kružnicou
so stredom S a polomerom r, pričom body A, B a stred S sú určené
prvkami poľa
poleBodov. |
static double |
Svet.vzdialenosťÚsečkyOdKružnice(Poloha A,
Poloha B,
Poloha S,
double r)
Vypočíta vzdialenosť medzi určenou úsečkou AB a kružnicou
so stredom S a polomerom r.
|
void |
GRobot.zrusKlucovuFazuDrahy(Poloha poloha)
Alias pre
zrušKľúčovúFázuDráhy. |
void |
GRobot.zrusKlucovuFazuDrahy(Poloha poloha,
double okruh)
Alias pre
zrušKľúčovúFázuDráhy. |
void |
GRobot.zrušKľúčovúFázuDráhy(Poloha poloha)
Zruší označenie takej fázy dráhy za kľúčové, ktorej poloha
je najbližšie k zadanej polohe, pričom sú počas hľadania
vhodnej fázy na zrušenie brané do úvahy len už označené
fázy.
|
void |
GRobot.zrušKľúčovúFázuDráhy(Poloha poloha,
double okruh)
Zruší označenie takej fázy dráhy za kľúčové, ktorej poloha
je najbližšie k zadanej polohe v rámci zadaného okruhu,
pričom sú počas hľadania vhodnej fázy na zrušenie brané do
úvahy len už označené fázy.
|
static Bod |
Bod.zvolPolohu(Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu. |
static Bod |
Bod.zvoľPolohu(Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu. |
static Bod |
Bod.zvolPolohu(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu. |
static Bod |
Bod.zvoľPolohu(String titulok,
Poloha počiatočnáPoloha)
Alias pre
vyberPolohu. |
| Konštruktor a opis |
|---|
Bod(Poloha poloha)
Konštruktor – prijíma implementáciu polohy určujúcu bod.
|