boolean zapíšČasŠtartu
boolean zrušDekor
Border okrajRolovania
Color pozadieRolovania
boolean nepriehľadnosťRolovania
Border okrajVýrezu
Color pozadieVýrezu
boolean nepriehľadnosťVýrezu
Border okrajBloku
Color pozadieBloku
boolean textPaneOpaque
int x
int y
int šírka
int výška
int šírkaRodiča
int výškaRodiča
JPanel hlavnýPanel
byte prilepenieRoztiahnutie
PoznámkovýBlok.RolovaniePoznámkovéhoBloku rolovanie
boolean zakážTabulátor
boolean zakážEnter
PoznámkovýBlok.FilterDokumentu filterDokumentu
int x
Parameter polohy alebo veľkosti rolovacej lišty.
(Toto je opis spoločný pre štyri chránené atribúty.)
int y
Parameter polohy alebo veľkosti rolovacej lišty.
(Toto je opis spoločný pre štyri chránené atribúty.)
int šírka
Parameter polohy alebo veľkosti rolovacej lišty.
(Toto je opis spoločný pre štyri chránené atribúty.)
int výška
Parameter polohy alebo veľkosti rolovacej lišty.
(Toto je opis spoločný pre štyri chránené atribúty.)
int šírkaRodiča
int výškaRodiča
JPanel hlavnýPanel
byte prilepenieRoztiahnutie
boolean zobrazPriŠtarte
boolean predŠtartom
double riadkovanie
Riadkovanie tohto bloku slov. Predvolená je hodnota
1.0
. Vyššia hodnota je redšie riadkovanie. Nižšia
hodnota (medzi 0.0
a 1.0
) je hustejšie
riadkovanie.
int zarovnaj
Spôsob zarovnania tohto riadka. Nula znamená na stred, kladné hodnoty doprava a záporné doľava. Kladná a záporná jednotka znamenajú zarovnanie ku konkrétnemu okraju a dvojky znamenajú zarovnanie k obidvom okrajom („do bloku“). Predvolenou hodnotou je záporná dvojka, ktorá je automaticky nastavená na zápornú jednotku pre riadky, ktoré sú posledné alebo ručne zalomené.
Ak potrebujeme predvolené hodnoty zmeniť, musíme vygenerovať
blok slov vopred metódou rozbiNaSlová
(ktorá
vracia BlokSlov
– čiže blok riadkov) a hodnoty
zarovnania pri jednotlivých riadkoch upraviť.
double medzeraPred
Medzera, ktorá bude pripočítaná k riadkovaniu pred kreslením tohto riadka. (Obvyklé je upraviť medzeru prvého riadka odseku, ktorá tým reprezentuje medzeru pred odsekom. Pozor, tieto medzery sa nijako automaticky nezlučujú, ako je to obvyklé v textových procesoroch. Zlučovanie musí byť doriešené dodatočne algoritmicky – úpravou hodnôt medzier pred a za konkrétnymi „odsekmi,“ t. j. prvými a poslednými riadkami blokov.)
double medzeraZa
Medzera, ktorá bude pripočítaná k riadkovaniu po kreslení tohto riadka. (Obvyklé je upraviť medzeru posledného riadka odseku, ktorá tým reprezentuje medzeru za odsekom. Pozor, tieto medzery sa nijako automaticky nezlučujú, ako je to obvyklé v textových procesoroch. Zlučovanie musí byť doriešené dodatočne algoritmicky – úpravou hodnôt medzier pred a za konkrétnymi „odsekmi,“ t. j. prvými a poslednými riadkami blokov.)
int x
int y
int šírka
int výška
int šírkaRodiča
int výškaRodiča
JPanel hlavnýPanel
byte prilepenie
boolean zálohaStavuOpaque
boolean zálohaStavuContentAreaFilled
boolean zálohaStavuBorderPainted
Skript skript
String[] riadkySkriptu
double hodnota
int index
boolean prejdenýDokola