Sociálne interakcie detí v podmienkach neformálnej edukácie v inkluzívnom prostredí a ich synergický efekt
Téma habilitačnej prednášky:
Komplementárnosť formálnej a neformálnej inkluzívnej edukácie
Údaje z profesijného životopisu uchádzačky
Rok narodenia
1980
Vysokoškolské vzdelanie a ďalší akademický rast
2003 – 2007
(PhD.)
vysokoškolské štúdium 3. stupňa v študijnom odbore pedagogika, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
1997 – 2002
(Mgr.)
vysokoškolské štúdium 2. stupňa v aprobácii pedagogika – hudobná výchova, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Ďalšie vzdelávanie
2014 – 2015
Špecializované vzdelávanie Asistenčné technológie v terciárnom vzdelávaní, Univerzita Komenského v Bratislave
14. – 17. 4. 2015
Masaryk University Staff Training Week – Support Centre for Students with Special Needs, Masarykova Univerzita v Brne
Júl 2010
EF Cambridge English Level Test (EFCELT). International Language Scholls Education First, Bournemouth, Veľká Británia
Priebeh zamestnaní
2007 – doposiaľ
Katedra pedagogických štúdií, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
2002 – 2003
Základná škola Tilgnerová, Bratislava
Priebeh pedagogickej činnosti (pracovisko/predmety)
2007 – doposiaľ
Katedra pedagogických štúdií, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
Študijný program sociálna pedagogika a vychovávateľstvo (bakalársky stupeň):
teória výchovy,
teória výchovy v školských zariadeniach,
pedagogika voľného času,
pedagogická komunikácia,
prosociálna výchova,
sociálna práca,
semestrálny projekt D,
priebežná prax 2,
súvislá sociálno‑pedagogická prax.
Študijný program sociálna pedagogika a vychovávateľstvo (magisterský stupeň)
inkluzívna pedagogika,
náhradná rodinná výchova,
metodika výchovnej činnosti,
semestrálny projekt E,
priebežná prax 3.
Študijný program učiteľstvo akademických predmetov – spoločenskovedný základ (bakalársky stupeň):
priebežná prax (2010 – 2015).
Odborné alebo umelecké zameranie
inkluzívna edukácia edukácia vo voľnom čase
Publikačná činnosť vrátane rozsahu (autorské hárky) a kategórie evidencie (napr. AAB, podľa vyhlášky MŠVVaŠ SR č. 456/2012 Z. z.)
monografia
učebnica
skriptá
Monografie a kapitoly v monografiách
AAA1
Bullock, S., Brestovanský, M. Lenčo, P. et al. (2017): Inclusion, Diversity and Equality in Youth Work : Principles and Approaches. Cheltenham : University of Gloucestershire (3 %) [0,25 AH]
AAA2
Lechta, V., Kudláčová, B. et al. (2013): Reflection of inclusive education of the 21st century in correlative scientific fields : (How to turn risks into chances). Frankfurt am Main : Peter Lang (7 %) [0,5 AH]
AAB1
Bizová, N. (2021): Inklúzia v neformálnej edukácii. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis. 100 % [7 AH]
AAB2
Bizová, N. (2021): Sociálne interakcie detí v podmienkach neformálnej edukácie v inkluzívnom prostredí a ich synergický efekt. Trnava : Pdf TU. 100 % [5 AH]
ABC1
Bizová, B. (2016): Neformálni inkluzivní edukace. In Lechta, V. (ed): Inkluzivní pedagogika. Praha : Portál. 100 %. [1 AH]
ABD1
Bizová, N., Gubricová, J. (2011): Možnosti pedagogiky voľného času. In Adamík Šimegová, M., Kováčová, B. et al.: Šikanovanie v prostredí školy. Trnava, Typi Universitatis Tyrnaviensis. 50 %. [1 AH]
ABD2
Bizová, N. (2011): Výskumy v oblasti šikanovania v zahraničí. In Adamík Šimegová, M., Kováčová, B. et al.: Šikanovanie v prostredí školy. Trnava, Typi Universitatis Tyrnaviensis. 100 %. [1 AH]
ABD3
Bizová, N. (2013): Sociálne interakcie žiakov v procese inkluzívnej edukácie. In Lechta, V. et al. Inkluzívna pedagogika a jej komponenty. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis. 100 % [1,02 AH]
Učebnice
ACB1
Šeben Zaťková et al. (2015): Vybrané kapitoly z vysokoškolskej pedagogiky. Nitra : SPU. 8 %. Kapitola: Študijné poradenstvo vo vysokoškolskom vzdelávaní. [1,11 AH]
Skriptá
BCI1
Bizová, N., Gubricová, J. (2010): Sociálno‑pedagogická prax. Trnava : PdF TU, 50 %. [3,7 AH]
BCI2
Bizová, N., Gubricová, J. (2012): Pedagogická prax pre študentov učiteľstva. Trnava : PdF TU, 50 %. [3,08 AH]
BCI3
Bizová, N. (2015). Náhradná rodinná výchova. Trnava : PdF TU, 100 %. [7,18 AH]
BCI4
Bizová, N., Gubricová, J. (2017): Sociálno‑pedagogická prax. Trnava : PdF TU, 50 %. [3,84 AH]
Pracovisko: Naďa Bizová Katedra pedagogických štúdií Pedagogická fakulta TU v Trnave Priemyselná 4 918 43 Trnava
Členovia habilitačnej komisie:
predsedníčka komisie:
prof. PhDr. Ing. Blanka Kudláčová, PhD., Pedagogická fakulta, Trnavská univerzita v Trnave pracovníčka vysokej školy, na ktorej sa habilitácia uskutočňuje
členovia:
doc. PhDr. Albín Škoviera, PhD. – Filozofická fakulta, Univerzita Pardubice
doc. PaedDr. Erik Žovinec, PhD. – Pedagogická fakulta, Univerzita Konštantína Filozofa, Nitra
náhradníčka:
dr hab. Jolanta Baran, prof. UP – Instytut Pedagogiki Specjalnej, Uniwersystet Pedagogiczny w Krakowie
Oponenti:
oponenti:
prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, PhD. – Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, Praha
prof. PhDr. Viktor Lechta, PhD. – Pedagogická fakulta, Trnavská univerzita v Trnave pracovník vysokej školy, na ktorej sa habilitácia uskutočňuje
prof. PaedDr. Darina Tarcsiová, PhD. – Pedagogická fakulta, Univerzita Komenského, Bratislava
náhradníčka:
prof. Mgr. Kateřina Vitásková, PhD. – Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého, Olomouc
Oponentské posudky
Príloha č. 2a168,23 kB (164,28 KiB), 23. 3. 2022 – Dr. h. c. prof. PhDr. Viktor Lechta, CSc.
Príloha č. 2b80,55 kB (78,66 KiB), 27. 4. 2022 – prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Príloha č. 2c223,12 kB (217,90 KiB), 27. 4. 2022 – prof. PaedDr. Darina Tarcsiová, PhD.
Návrh habilitačnej komisie vo veci habilitačného konania PaedDr. Nadi Bizovej, PhD.