Dátum: 17. 3. 2021, pred štyrmi rokmi, aktualizované: 13. 7. 2020, pred piatimi rokmi
Habilitačné konanie uchádzačky: | Mgr. Dana Masaryková, PhD. |
---|---|
Dátum doručenia žiadosti o habilitačné konanie: | 8. marca 2021, evidenčné číslo: VR‑984‑2021 |
Habilitačné konanie v odbore: | pedagogika |
Názov habilitačnej práce: | Pohybové kompetencie v predprimárnom a primárnom vzdelávaní |
Názov habilitačnej prednášky: | Kľúčové aspekty rozvoja pohybovej gramotnosti detí na školách |
Údaje z profesijného životopisu uchádzača
Vysokoškolské vzdelanie a ďalší akademický rast |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ďalšie vzdelávanie |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priebeh zamestnaní |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priebeh pedagogickej činnosti (pracovisko/predmety) | 2004 – 2008 FTVŠ UK technika plávania I., II. 2010 – doteraz PdF TU fyziológia telesných cvičení, telesná a zdravotná výchova, školská telesná a zdravotná výchova, základná gymnastika, rekreológia a záujmová TV |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Odborné alebo umelecké zameranie | pedagogika/telesná a športová výchova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Publikačná činnosť vrátane rozsahu (autorské hárky) a kategórie evidencie (napr. AAB, podľa vyhlášky MŠVVaŠ SR č. 456/2012 Z. z.)
|
1. monografie AAB1 Masaryková, D. (2021). Pohybové kompetencie v preprimárnom a primárnom vzdelávaní. Trnava : Pedagogická fakulta, Trnavská univerzita v Trnave. 79 s. ISBN 978‑80‑568‑0224‑3. AAB2 Antala, B. a kol. (2018). Pohybová aktivita žiaka v škole a jej ovplyvňovanie prostredníctvom nových technológií. 1. vyd. Bratislava : Slovenská vedecká spoločnosť pre telesnú výchovu a šport, 2018. 253 s. ISBN 978‑80‑89075‑73‑7. AAB3 Masaryková, D. (2015). Súčasnosť a perspektívy telesnej výchovy na Slovensku a v zahraničí. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, spoločné pracovisko Trnavskej univerzity v Trnave a VEDY, vydavateľstva Slovenskej akadémie vied, 2015. 66 s. ISBN 978‑80‑8082‑838‑7. 2. učebnica ABC 1 Masaryková, D. (2020). Telesná a zdravotná výchova v predprimárnom vzdelávaní. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave – Pedagogická fakulta, 2020. online, 109 s. ISBN 978‑80‑568‑0259‑5. 3. skriptá BCI1 Pupala, B. a kol. (2020). Kým sa stanem škôlkarom : ako rozvíjať schopnosti detí do 3 rokov. 1. vyd. Bratislava : Dr. Josef Raabe Slovensko, 2020. 88 s. ISBN 978‑80‑8140‑432‑0. BCI2 Pupala, B. a kol. (2020). Čo sa učia najmenší : oblasti výchovnej starostlivosti o deti do troch rokov. 1. vyd. Bratislava : Dr. Josef Raabe Slovensko, 2020. 88 s. ISBN 978‑80‑8140‑430‑6. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ohlasy na vedeckú/umeleckú prácu |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Členovia habilitačnej komisie: | prof. PhDr. Branislav Pupala, PhD. (PdF TU v Trnave) – predseda doc. PaedDr. Ingrid Ružbarská, PhD. (PdF PU v Prešove) – členka prof. PaedDr. Štefan Porubský, PhD. (PdF UMB v Banskej Bystrici) – člen prof. PaedDr. Ivan Čillík, CSc. (FF PdF UMB v Banskej Bystrici) – náhradník |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oponenti: | prof. PaedDr. Elena Bendíková, PhD. (FF UMB v Banskej Bystrici) doc. PaedDr. Branislav Antala, PhD. (FTVaŠ UK v Bratislave) prof. PaedDr. Ondrej Kaščák, PhD. (PdF TU v Trnave) prof. PaedDr. Ivan Čillík, CSc. (FF PdF UMB v Banskej Bystrici) – náhradník |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oponentské posudky |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Návrh habilitačnej komisie |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prezenčná listina zo zasadnutia vedeckej rady Pedagogickej fakulty Trnavskej univerzity v Trnave zo dňa 17. 6. 2021 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zloženie vedeckej rady Pedagogickej fakulty Trnavskej univerzity v Trnave |
Interní členovia:
Externí členovia:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Výpis zo zápisnice zo zasadnutia vedeckej rady Pedagogickej fakulty TU v Trnave konaného dňa 17. júna 2021 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dátum a dôvod skončenia habilitačného konania | 29. 6. 2021 udelenie vedecko‑pedagogického titulu docent rektorom Trnavskej univerzity v Trnave |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |