Dátum: 6. 12. 2019, pred štyrmi rokmi, aktualizované: 10. 7. 2020, pred tromi rokmi
Habilitačné konanie uchádzača: | Mgr. Martin Brestovanský, PhD. |
---|---|
Dátum doručenia žiadosti o habilitačné konanie: | 2. decembra 2019 |
Habilitačné konanie v odbore: | 1.1.4 pedagogika |
Názov habilitačnej práce: | Prosociálne morálne uvažovanie: prirodzený vývin a intencionálny rozvoj |
Názov habilitačnej prednášky: | Mýty o prosociálnosti, morálnom charaktere a etickej výchove |
Údaje z profesijného životopisu uchádzača
Vysokoškolské vzdelanie a ďalší akademický rast | 18. 7. 2007: udelený titul „philosophicae doctor“ (PhD.) vo vednom odbore sociálna práca. 16. 3. 2007: obhajoba dizertačnej práce Animácia a jej prínos pre sociálnu prevenciu. 2002 – 2007: Trnavská univerzita v Trnave, Fakulta zdravotníctva a sociálnej práce: interné a externé doktorandské štúdium. 1997 – 2000: Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta: učiteľstvo akademických predmetov slovenský jazyk – etická výchova. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ďalšie vzdelávanie | 2017: Outreach Program and Study Visit: P. K. Yonge Developmental Research School at the University of Florida, Gainsville, FL, US 2015: University Study Visit: Youth and Community Work in the UK, Birmingham, United Kingdom |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priebeh zamestnaní | 2002 – 2005: Trnavská univerzita v Trnave, Fakulta zdravotníctva a sociálnej práce, interný doktorand 2007 – doposiaľ: Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priebeh pedagogickej činnosti (pracovisko/predmety) |
2002 – 2007: Trnavská univerzita v Trnave, Fakulta zdravotníctva a sociálnej práce, Katedra sociálnej práce: základy filozofie, animácia. 2007 – doposiaľ: Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogických štúdií, pozícia: odborný asistent. 2007: Študijný odbor sociálna pedagogika a vychovávateľstvo (bakalársky študijný program): prosociálna výchova. 2008 – 2010: Študijný odbor učiteľstvo v kombinácii (bakalársky študijný program) a všeobecný pedagogicko-psychologický základ: pedagogická a sociálna komunikácia. Študijný odbor sociálna pedagogika a vychovávateľstvo (magisterský študijný program): Študijný odbor učiteľstvo etickej výchovy v kombinácii (bakalársky študijný program): 2009: Študijný odbor učiteľstvo etickej výchovy v kombinácii (magisterský študijný program): mediálna výchova. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Odborné alebo umelecké zameranie | Teória a metodika etickej výchovy. Pedagogika voľného času, zážitková pedagogika. Morálny vývin, prosociálne správanie a prosociálne morálne uvažovanie. Profesijné učiace sa komunity. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Publikačná činnosť vrátane rozsahu (autorské hárky) a kategórie evidencie (napr. AAB, podľa vyhlášky MŠVVaŠ SR č. 456/2012 Z. z.)
|
1. Monografie AAB Brestovanský, M. (2019). Hodnoty, vzťahy a škola. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA. 100 % [19,7 AH]. AAA Bullock, S., Brestovanský, M., Lenčo, P. et al. (2017). Inclusion Diversity and Equality. The Principles and Approaches. Cheltenham : University of Gloucestershire. 25 % [1,58 AH]. AAB Brestovanský, M. (2014). Metodologické otázky výskumu prosociálnosti. In I. Podmanický & A. Rajský (eds.), Prosociálnosť a etická výchova. Skúsenosti a perspektívy. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis. 4 % [2,3 AH]. AAB Brestovanský, M., Gajdošík-Zeleiová, J. & Kusý, P. (2016). Realizácia výskumu etickej výchovy a výskumné závery. In A. Rajský & I. Podmanický (eds.), Človek človeku. K prameňom etickej výchovy. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis. 14 % [2,35 AH]. 3. Skriptá BCI Brestovanský, M. (2010). Úvod do mediálnej výchovy. VŠ skriptá. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity. 100 % [7,6 AH]. BCI Brestovanský, M. (2013) Pedagogika voľného času 2. Pedagogika zážitku a hra. VŠ skriptá. Trnava : Trnavská univerzita. 100 % [7,38 AH].
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ohlasy na vedeckú/umeleckú prácu | Štatistika ohlasov (podľa metodiky v prílohe č. 3 vyhlášky č. 456/2012):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Členovia habilitačnej komisie |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oponenti |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oponentské posudky |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Návrh habilitačnej komisie |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prezenčná listina zo zasadnutia vedeckej rady Pedagogickej fakulty Trnavskej univerzity v Trnave zo dňa 17. 9. 2020 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zloženie vedeckej rady Pedagogickej fakulty Trnavskej univerzity v Trnave |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Výpis zo zápisnice zo zasadnutia vedeckej rady Pedagogickej fakulty TU v Trnave konaného dňa 17. septembra 2020 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dátum a dôvod skončenia habilitačného konania | 24. 9. 2020 udelenie vedecko‑pedagogického titulu docent rektorom Trnavskej univerzity v Trnave |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |