public interface ZmenaCelejObrazovky
Toto rozhranie slúži na obsluhu zmeny režimu celej obrazovky. Rámec
 definuje dva predvolené spôsoby zmeny (hardvérová
 a softvérová) a vďaka tomuto rozhraniu je možné
 definovať ďalšie vlastné spôsoby zmeny režimu celej obrazovky. Rozhranie
 umožňuje spresniť komunikáciu medzi aplikáciou a programovacím rámcom
 počas prechodu do aj z režimu celej obrazovky a tým tento proces
 dokonalejšie riadiť zo strany aplikácie. Metóda sveta
 celáObrazovka(zariadenie, celáObrazovka) vždy pracuje s niektorou verziou
 implementácie tohto rozhrania. Predvolene je to inštancia ZmenaCelejObrazovky.hardvérová, ktorú je
 možné zmeniť úpravou hodnoty atribútu Svet.zmenaCelejObrazovky (pričom ak je hodnota tohto
 atribútu null, tak je obsluha presmerovaná späť do inštancie
 hardvérová).
| Modifikátor a typ | Atribút a opis | 
|---|---|
| static ZmenaCelejObrazovky | hardverova Alias pre hardvérová. | 
| static ZmenaCelejObrazovky | hardvérováToto je predvolený hardverový spôsob zmeny režimu celej obrazovky. | 
| static ZmenaCelejObrazovky | softverova Alias pre softvérová. | 
| static ZmenaCelejObrazovky | softvérováToto je predvolený softvérový spôsob zmeny režimu celej obrazovky. | 
| Modifikátor a typ | Metóda a opis | 
|---|---|
| Window | dajOkno(int indexZariadenia,
       GraphicsDevice zariadenie)Táto metóda má poskytnúť programovacom rámci aktívne okno režimu
 celej obrazovky. | 
| boolean | jePodpora(int indexZariadenia,
         GraphicsDevice zariadenie)Táto metóda má programovacom rámci poskytnúť informáciu o tom, či
 je pre zadané zariadenie dostupná podpora režimu celej obrazovky. | 
| boolean | ponechajOkno()Táto metóda umožňuje spresniť to, či pri prechode do režimu celej
 obrazovky má programovací rámec vyrobiť nové samostatné okno (čo je
 predvolený spôsob správania) alebo sa použije (ponechá) jestvujúce
 okno sveta (čo môže byť vyžadované pri softvérovej zmene režimu na
 niektorých operačných systémoch – ako je macOS). | 
| void | zmena(int indexZariadenia,
     GraphicsDevice zariadenie,
     boolean prejsťDoRežimu,
     JFrame oknoCelejObrazovky)Táto metóda je zodpovedná za vykonanie prechodu do režimu celej
 obrazovky alebo späť. | 
static final ZmenaCelejObrazovky hardvérová
Toto je predvolený hardverový spôsob zmeny režimu celej obrazovky. Tento spôsob priamo využíva možnosti zariadenia pre ktoré sa pokúsi získať výhradný režim prístupu. Zmena režimu je závislá od konkrétnej platformy a hardvéru.
static final ZmenaCelejObrazovky hardverova
 Alias pre
 Alias pre hardvérová.
static final ZmenaCelejObrazovky softvérová
Toto je predvolený softvérový spôsob zmeny režimu celej obrazovky. Tento spôsob iba zistí rozmery cieľového zariadenia a upraví podľa nich rozmery okna celej obrazovky.
static final ZmenaCelejObrazovky softverova
 Alias pre
 Alias pre softvérová.
boolean jePodpora(int indexZariadenia,
                  GraphicsDevice zariadenie)
Táto metóda má programovacom rámci poskytnúť informáciu o tom, či
 je pre zadané zariadenie dostupná podpora režimu celej obrazovky. Na
 základe návratovej hodnoty bude programovací rámec vedieť, či má alebo
 nemá zmysel skúšať vykonať akciu súvisiacu so zmenou režimu celej
 obrazovky. Ak je návratová hodnota false, programovací
 rámec nevykoná požadovanú akciu.
indexZariadenia – index zariadenia, pre ktoré má byť vyžiadaný
     režim celej obrazovkyzariadenie – inštancia zariadenia, pre ktoré má byť vyžiadaný
     režim celej obrazovkytrue znamená, že režim celej obrazovky
     je pre toto zariadenie podporovanýWindow dajOkno(int indexZariadenia, GraphicsDevice zariadenie)
Táto metóda má poskytnúť programovacom rámci aktívne okno režimu celej obrazovky. Ak je zariadenie v režime celej obrazovky, tak metóda musí vrátiť správne okno, aby programovací rámec bol schopný indentifikovať, či on sám bol zdrojom prechodu zariadenia do režimu celej obrazovky. Ak vrátené okno nie je to, ktoré programovací rámec režimu poskytol, tak programovací rámec nevykoná akciu prechodu späť z režimu celej obrazovky.
indexZariadenia – index zariadenia, pre ktoré má byť vyžiadaný
     režim celej obrazovkyzariadenie – inštancia zariadenia, pre ktoré má byť vyžiadaný
     režim celej obrazovkyvoid zmena(int indexZariadenia,
           GraphicsDevice zariadenie,
           boolean prejsťDoRežimu,
           JFrame oknoCelejObrazovky)
Táto metóda je zodpovedná za vykonanie prechodu do režimu celej obrazovky alebo späť. Metóda dostane od programovacieho rámca všetky potrebné informácie – či bola žiadaná zmena na režim celej obrazovky alebo naspäť, ktoré zariadenie má byť použité a ktoré okno bude použité pre tento režim.
indexZariadenia – index zariadenia, pre ktoré má byť vyžiadaný
     režim celej obrazovkyzariadenie – inštancia zariadenia, pre ktoré má byť vyžiadaný
     režim celej obrazovkyprejsťDoRežimu – hodnota true znamená žiadanie
     prechodu do režimu celej obrazovky a naopak, hodnota
     flase znamená prechod späť do „normálneho“ režimu
     (režimu okien používateľského rozhrania operačného systému)oknoCelejObrazovky – inštancia okna, ktoré bude použité v režime
     celej obrazovkyboolean ponechajOkno()
Táto metóda umožňuje spresniť to, či pri prechode do režimu celej obrazovky má programovací rámec vyrobiť nové samostatné okno (čo je predvolený spôsob správania) alebo sa použije (ponechá) jestvujúce okno sveta (čo môže byť vyžadované pri softvérovej zmene režimu na niektorých operačných systémoch – ako je macOS).
false