Dátum: 20. 5. 2020, pred tromi rokmi
Habilitačné konanie uchádzača: | PaedDr. Katarína Kotuľáková, PhD. |
---|---|
Dátum doručenia žiadosti o habilitačné konanie: | 28. apríl 2020, VR‑1999‑2020 |
Habilitačné konanie v odbore: | 1.1.10. odborová didaktika |
Názov habilitačnej práce: | Učiteľ v kontexte požiadaviek rozvoja prírodovednej gramotnosti |
Názov habilitačnej prednášky: | IBSE v príprave budúceho učiteľa chémie |
Údaje z profesijného životopisu uchádzača
Vysokoškolské vzdelanie a ďalší akademický rast | 1998 – 2001: Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta: učiteľstvo akademických predmetov biológia – chémia – učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov (titul Mgr.). 2004: Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, rigorózne konanie – získanie akademickej hodnosti doktor pedagogiky (PaedDr.): odbor učiteľstvo akademických predmetov – chémia 2001 – 2008: Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta: interné a externé doktorandské štúdium v odbore teória vyučovania predmetov všeobecnovzdelávacej a odbornej povahy v špecializácii teória vyučovania chémie (udelený titul PhD). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priebeh zamestnaní | 2002 – 2006: St. Stephen’s School, Shabbona St. 23, Streator, IL, USA 2006 – 2009: Schmidt’s College, Nablus Rd. 2, Jeruzalem, Izrael 2009 – doteraz: Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra chémie |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priebeh pedagogickej činnosti (pracovisko/predmety) |
2002 – 2006: St. Stephen’s School, Shabbona St. 23, Streator, IL, USA; 2006 – 2009: Schmidt’s College, Nablus Rd. 2, Jeruzalem, Izrael; 2009 – doteraz: Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra chémie; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Odborné alebo umelecké zameranie | teória vzdelávania chémie; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Publikačná činnosť vrátane rozsahu (autorské hárky) a kategórie evidencie (napr. AAB, podľa vyhlášky MŠVVaŠ SR č. 456/2012 Z. z.)
|
1. Monografia AAB Orolínová, M., Kotuľáková, K. (2014). Rozvoj spôsobilostí vedeckej práce v podmienkach kontinuálneho vzdelávania učiteľov. Bratislava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 182 s. ISBN 978‑80‑8082‑828‑8. 50 % [4 AH] AAB Reguli, J., Orolínová, M., Mária Kotuľáková, K., Žoldošová, K., Schubertová, R., Held, Ľ., Benedikovičová, Z., Mĺkva, M., Beníčková, Z., Bogárová, K. (2011). Veda, komunikácia, verejnosť, škola. Bratislava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 200 s. ISBN 978‑80‑8082‑508‑9. [0,8 AH] AAB Held, Ľ., Žoldošová, K., Orolínová, M., Juricová, I., Kotuľáková, K. (2011). Výskumne ladená koncepcia prírodovedného vzdelávania : (IBSE v slovenskom kontexte). Bratislava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 138 s. ISBN 978‑80‑8082‑486‑0. [0,5 AH] 2. Učebnica ACB Reguli, J., Paveleková, I., Linkešová, M., Kolarovič, A., Kotuľáková, K. (2018). Chémia a spoločnosť. Bratislava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 570 s. ISBN 978‑80‑568‑0156‑7. [3,5 AH] 3. Skriptá a učebné texty BCI Fančovičová, J., Gazdíková, V., Kotuľáková, K. (2014). Metodika tvorby elektronických vzdelávacích materiálov. [elektronický zdroj]. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta. 116 s. ISBN 978‑80‑8082‑823‑3. [1,4 AH] BCI Bachmann, B., Bertsch, Ch., Blagdanić, S., Gritschenberger, I., Held, Ľ., Hermann, N., Jeggle, U., Jokić, L., Jokić, S., Kotuľáková, K., Miličić, D., Orolínová, M., Skiebe‑Corrette, P., Battefeld, D., Hanft, J., Jochinke, J., Kirch, M., Walla, Ch. (2016). Výskumne ladený prístup v otázkach trvalej udržateľnosti : téma – jedlo. [editor: Katarína Kotuľáková]. Bratislava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 61 s. ISBN 978‑80‑8082‑986‑5. [0,18 AH] BCI Bachmann, B., Bertsch, Ch., Blagdanić, S., Gritschenberger, I., Held, Ľ., Hermann, N., Jeggle, U., Jokić, L., Jokić, S., Kotuľáková, K., Miličić, D., Orolínová, M., Skiebe‑Corrette, P., Battefeld, D., Hanft, J., Jochinke, J., Kirch, M., Walla, Ch. (2016). Food in ESD. [editor: Katarína Kotuľáková]. Bratislava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 64 s. ISBN 978‑80‑8082‑976‑6. [0,19 AH] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ohlasy na vedeckú/umeleckú prácu | Štatistika ohlasov (podľa metodiky v prílohe č. 3 vyhlášky č. 456/2012):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Členovia habilitačnej komisie |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oponenti |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oponentské posudky |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Návrh habilitačnej komisie |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prezenčná listina zo zasadnutia vedeckej rady Pedagogickej fakulty Trnavskej univerzity v Trnave zo dňa 17. 9. 2020 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zloženie vedeckej rady Pedagogickej fakulty Trnavskej univerzity v Trnave |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Výpis zo zápisnice zo zasadnutia vedeckej rady Pedagogickej fakulty TU v Trnave konaného dňa 17. septembra 2020 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dátum a dôvod skončenia habilitačného konania | 24. 9. 2020 udelenie vedecko‑pedagogického titulu docent rektorom Trnavskej univerzity v Trnave |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |