Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta sa ako víťaz obchodnej verejnej súťaže stala spoluriešiteľom podprogramu „Výživa a zdravie vo výchove a vzdelávaní“ prierezového štátneho programu výskumu a vývoja „Kvalita života – zdravie, výživa a vzdelávanie.“ Zmluvne sa zaviazala prevziať garanciu za plnenie dvoch čiastkových úloh štátneho programu výskumu a vývoja:
ČÚ č. 1: | Príprava a dodanie akreditovaných modulov ďalšieho vzdelávania učiteľov podľa vyhlášky Ministerstva školstva SR č. 42/1996 Z. z. z 26. januára 1996 o ďalšom vzdelávaní pedagogických pracovníkov |
---|---|
(Termín plnenia: 1. 10. 2003 – 31. 12. 2004) | |
ČÚ č. 2: | Zabezpečenie elektronického vzdelávania prostredníctvom navigačného štúdia na Internete, e‑learning, multimediálnymi pomôckami a dobudovaním elektronickej knižnice |
(Termín plnenia: 1. 10. 2003 – 31. 12. 2005) |
Cieľom čiastkovej úlohy „Príprava a dodanie akreditovaných modulov ďalšieho vzdelávania učiteľov podľa vyhlášky Ministerstva školstva SR č. 42/1996 Z. z. z 26. januára 1996 o ďalšom vzdelávaní pedagogických pracovníkov“ je prispieť k riešeniu problematiky zdravej výživy vo výchove a vzdelávaní. V rámci riešenia úlohy sa vytvorí špecializačné štúdium učiteľov so zameraním na získanie najnovších informácií o racionálnej výžive, vedenie projektov podporujúcich zdravie a zdravú výživu, koordináciu vzdelávacích aktivít a aktivít zabezpečujúcich inštitucionálne stravovanie škôl a pod.
V rámci riešenia úlohy „Zabezpečenie elektronického vzdelávania prostredníctvom navigačného štúdia na Internete, e‑learning, multimediálnymi pomôckami a dobudovaním elektronickej knižnice“ sa vytvorí elektronická forma špecializačného štúdia učiteľov so zameraním na získanie najnovších informácií o racionálnej výžive, vedenie projektov podporujúcich zdravie a zdravú výživu, koordináciu vzdelávacích aktivít a aktivít zabezpečujúcich inštitucionálne stravovanie škôl. TU bude spolupracovať s STU pri príprave e‑learningu a elektronickej knižnice ako najprogresívnejšej forme masového vzdelávania.
Tím riešiteľov:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|