Trnavská univerzita v Trnave * Pedagogická fakulta * Katedra chémie

Inovačné trendy v prírodovednom vzdelávaní
Zborník príspevkov z medzinárodného seminára doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov
Trnava 2007
|
Obsah ZÁMERY VÝSKUMOV DIZERTAČNÝCH PRÁC |
|
Jan Čipera, Michal Dvořák, Martin Kamlar, Pavel Teplý |
|
Milan Klečka |
|
Hana Marvánová, Hana Čtrnáctová |
|
Júlia Miklovičová |
|
Dana Pisková, Milada Roštejnská, Renata Šulcová |
|
Miniprojekt o chromatografii v obecné didaktice aneb Projektová metoda výuky projektovou metodou |
|
Olga Řádková |
|
Klára Urbanová, Hana Čtrnáctová |
|
Integrovaný e-learning v chémii: na príklade výučby elektrochemických zdrojov |
|
Lenka Válková, František Schauer |
|
PREHĽADOVÉ A REŠERŠNÉ ŠTÚDIE |
|
Vojtech Koleják |
|
Jiřina Kolková |
|
Jana Pribulová |
|
PÔVODNÉ VÝSKUMNÉ PRÁCE |
|
Uplatnenie absolventov Fakulty prírodných vied UKF na trhu práce |
|
Gabriela Czaková |
|
Miriam Gašparová |
|
Jana Chmurová |
|
Marta Kuhnová |
|
Zisťovanie úrovne formálneho myslenia vybraných študentov chémie vysokých škôl pomocou IPDT testov |
|
Daniel Kuchta, Ľubomír Held, Milan Veselský |
|
Lucia Kukľová |
|
Mária Martinkovičová |
|
Monika Petriková, Monika Buchová |
|
TEORETICKÉ A KONCEPČNÉ PRÁCE |
|
Ireversibilní kapesní ohřívače v školních chemických experimentech |
|
Pavel Opatrný, Martin Bílek |
|
INÉ PRÍSPEVKY |
|
Školní videoexperiment jako prostředek modernizace obsahu a metod vyučování |
|
Ivan Bartoš |
|
Hasoň K., Jančář L. |
|
Jančář L., Onofrejová L., Sichová L. a Hasoň K. |
|
Možnosti inovácie geografického vzdelávania pre potreby trvalo udržateľného rozvoja |
|
Katarína Kasanická, Katarína Vilinová |
|
PREDNÁŠKY |
|
Martin Bílek |
|
Hana Čtrnáctová |
|
Kvalitatívny výskum a výskum v oblasti chemického vzdelávania |
|
Ľubomír Held |
|
Pojmové mapy ako výskumný a diagnostický prostriedok v chemickom vzdelávaní |
|
Miroslav Prokša |
|
|
Zborník zostavili Mgr. Marta Kuhnová a Mgr. Júlia Miklovičová.
Vydala Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra chémie.
Trnava 2007
ISBN 978-80-8082-131-9