PaedDr. Radoslav Kvasničák, PhD.
Miestnosť: | 223 | |
---|---|---|
Klapka: | 507 | |
E‑mail: | ||
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby: VUPCH |
Vzdelanie a kvalifikačný rast
Akademický titul: | Mgr., učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov: prírodopis – chémia, 2002 |
---|---|
Mgr., učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov: biológia – chémia, 2007 | |
PaedDr., učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov: biológia, 2004 | |
PhD., teória vyučovania biológie, 2007 |
Priebeh pracovných pomerov
- Pedagogická fakulta TU, Trnava, interný doktorand, 2002 – 2005
- Stredná poľnohospodárska škola, Trnava, učiteľ, externe, 2002 – 2003
- Arcibiskupské gymnázium, Trnava, učiteľ, externe, 2003 – 2006
- Pedagogiská a sociálna akadémia bl. Laury, Trnava, učiteľ, externe, 2005 – 2006
- Športové gymnázium, Trnava, učiteľ, externe, 2005 – 2006
- Krajský školský úrad, Trnava, vedúci kancelárie prednostu, 2007 – 2008
- SPŠ – chemická, Bratislava, učiteľ, 2008 – 2009
- ZŠ s MŠ P. Ušáka Olivu, Kátlovce, učiteľ, 2009 – 2010
- Pedagogická fakulta TU, Trnava, odborný asistent, 2010 – dnes
Oblasti pedagogickej činnosti
- všeobecná zoológia (Bc.),
- laboratórna technika (Bc.),
- genetika (Bc.),
- pestovateľské práce (Bc.),
- botanika vyšších rastlín (Bc.),
- entomológia (Mgr.).
Dĺžka pedagogickej praxe: |
22 rokov |
---|
Vedenie záverečný prác (prebiehajúce/ukončené) |
Bakalárske: | 2/18 | |
---|---|---|
Diplomové: | 2/18 |
Výber z publikačnej činnosti
- Kvasničák, R. 2013. Krátkodobý vplyv skúsenostného vyučovania v teréne na vedomosti žiakov o ekosystéme. Pedagogika, ročník 2, 2013, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlová v Praze, s. 198–219, ISSN 0031‑3815.
- Kvasničák, R. 2011. Vplyv skúsenostného vyučovania v prírodných podmienkach na predstavy žiakov o ekosystéme. Pedagogika, ročník 2, 2011, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlová v Praze, s. 175–186, ISSN 0031‑3815.
- Kvasničák, R. – Kudláčová, B. – Klčová, I. 2010. Faktory ovplyvňujúce učiteľovo chápanie výučby v Trnavskom kraji v Slovenskej republike, Paidagogos, 2010/2, ISSN 1213‑3809.
- Prokop, P. – Tuncer, G. – Kvasničák, R. 2007. Short‑Term Effects of Field Programme on Students’ Knowledge and Attitude Toward Biology: a Slovak Experience, Journal of Science Education and Technology, 16, (3), s. 247–255, ⟨https://doi.org/10.1007/s10956‑007‑9044‑8 ⟩.
- Žoldošová, K. – Held, Ľ. – Kirchmayerová, J. – Kvasničák, R. – Prokop, P. – Slanicay, J. 2004. Prírodovedné vzdelávanie v teréne: Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta, 2004. S. 4–12, 73–100. ISBN 80‑89074‑81‑2.
Výber z účasti na riešení projektov
- The Fibonacci projekt (7. rámcový program Európskej komisie; www.fibonacci‑project.eu , 2010 – 2013, projekt číslo: 244684), Disseminating inquiry – based science & maths education in Europe. Implementácia výskumne ladenej koncepcie do sekundárneho prírodovedného vzdelávania, Trnavská univerzita v Trnave, 2010, spoluriešiteľ.
- Projekt integrovaného vyučovania prírodných vied pre základnú školu (včítane inovácie prípravy učiteľov), projekt KEGA 3‑0003‑02, spoluriešiteľ.
- Behavoriálna ekológia vybraných druhov terestrických predátorov, fakultný projekt 01/03, spoluriešiteľ.
Prosím, zvoľte kartu s informáciami.