Edukácia žiakov s poruchami aktivity a pozornosti
Edukácia žiakov s poruchami aktivity a pozornosti
Základom pre špecifický postup pri vzdelávaní žiakov s poruchou aktivity a pozornosti je vytvorenie pozitívneho vzťahu medzi učiteľom a žiakom. Vzdelávanie žiaka s poruchou aktivity a pozornosti si vyžaduje koordinovaný tímový prístup pedagógov (učiteľa, vychovávateľa), psychológa, špeciálneho pedagóga, liečebného pedagóga, logopéda podľa potreby konkrétneho žiaka.

Žiaci sa vzdelávajú podľa Vzdelávacieho programu  pre žiakov s poruchou aktivity a pozornosti, ktorí sa vzdelávajú:
  • v základnej škole pri liečebno-výchovnom sanatóriu (LVS),
  • v špeciálnej triede pre žiakov s poruchou aktivity a pozornosti,
  • v triede základnej školy spolu s inými žiakmi, t. j. v školskej integrácii.