Edukácia žiakov s poruchami správania
Edukácia žiakov s poruchami správania
Realizuje sa podľa Vzdelávacieho programu  pre žiakov s poruchami správania. ISCED 1 – primárne vzdelávanie;
ISCED 2 – nižšie sekundárne vzdelávanie.

Žiaci s poruchami správania sa môžu vzdelávať v:
  • diagnostických triedach pri diagnostickom centre do 15. rokov veku,
  • diagnostických triedach pri diagnostickom centre od 15. rokov veku,
  • základnej škole pri reedukačnom centre,
  • triede bežnej základnej školy spolu s inými žiakmi formou školskej integrácie.
Edukácia žiaka s poruchou správania si vyžaduje koordinovaný tímový prístup učiteľa, psychológa, špeciálneho pedagóga, liečebného pedagóga, lekára a ďalších odborníkov podľa potreby. Špecifiká edukácie je potrebné uplatňovať v individuálnom rozsahu a podľa individuálnych potrieb žiakov vo všetkých formách vzdelávania.