Semestrálny projekt je riešený počas celého semestra. Študent si vyberie tému na začiatku semestra, na ktorej pracuje 10 týždňov, počas, ktorých tému konzultuje s učiteľom. Dva týždne pred ukončením semestra, seminárnu prácu je potrebné odovzdať. Každý študent môže mať iba jednu tému a zároveň jednu tému môže riešiť iba jeden študent. Minimálne hodnotenie v rámci úspešeného riešenia je 50%.
Témy k semestrálnemu projektu:
|
-
1.
|
Virtuálne videokonferencie.
|
|
|
-
2.
|
Holografické prostriedky výučby.
|
|
|
-
3.
|
Moderné učebné pomôcky.
|
|
|
-
4.
|
Digitálne didaktické prostriedky.
|
|
|
|
|
-
6.
|
Vzdelávanie prostredníctvom lms a lcms systémov.
|
|
|
-
7.
|
Facebook ako prostriedok dalsieho vzdelávania študentov.
|
|
|
-
8.
|
Sociálne siete ako podpora vzdelávania.
|
|
|
-
9.
|
Virtuálne vzdelávanie prostredníctvom inteligentných vzdelávacích hier.
|
|
|
-
10.
|
Interaktívne tabule – príprava vzdelávacích úloh pre študentov.
|
|
|
-
11.
|
Výber pre študentov voľné témy.
|
|