|
-
Zapamätanie – na tejto úrovni si žiak vybaví alebo znovu spozná konkrétne poznatky, fakty, pojmy, postupy, zásady, normy, pravidlá, klasifikačné kategórie, kritériá, všeobecné i abstraktné poznatky, zákony, teórie.
|
|
-
Porozumenie – preklad z jedného jazyka do druhého alebo inej terminológie, inej podoby, vysvetlenie obsahu vlastnými slovami, odlíšenie podstatného od nepodstatného, predvídanie dôsledkov bezprostredne vyplývajúcich z daných predpokladov, formulácia toho, čo je v texte dosiahnuté implicitne.
|
|
|
|
-
Analýza – rozbor komplexnej informácie (systému, procesu) na prvky a časti, určenie hierarchie prvkov, princípov, ich organizácie, určenie vzťahov a interakcií medzi prvkami.
|
|
-
Hodnotenie – žiak by mal posúdiť, či myšlienky, vzťahy, výtvory, metódy a pod. zodpovedajú stanoveným kritériám alebo normám z hľadiska presnosti, efektívnosti, hospodárnosti či účelnosti.
|
|
|