Komponenty vzdelávacieho systému
Vzdelávací systém má definovaný cieľ vzdelávania (poznatky, zručnosti či postoje). Ciele veľmi často indikujú informačnú podstatu vzdelávania a vzdelávacie aktivity. Komunikáciu informácií a umožňujúc študujúcim nácvik zručností alebo konštruovanie ich vlastných poznatkov, zahŕňa metódy, médiá a často aj technické vybavenie. Vzdelávanie sa realizuje v konkrétnom prostredí a zúčastňujú sa ho viaceré osoby (s výnimkou samoštúdia; kliknutím na položku sa zobrazia podrobnosti).
Step: Medzi metódy patrí…
Step: Tieto metódy využívajú aktivity ako…
|
Tieto metódy využívajú aktivity ako
|
Step: Uplatnenie metód je umožnené prostredníctvom médií: …
|
Uplatnenie metód je umožnené prostredníctvom médií:
|
Step: Médiá sú prítomné prostredníctvom materiálov:…
|
Médiá sú prítomné prostredníctvom materiálov:
|
Step: Materiál často potrebuje k použitiu technické vybavenie: …
|
Materiál často potrebuje k použitiu technické vybavenie:
|
Step: Vzdelávanie sa uskutočňuje v prostredí, ako napríklad:…
|
Vzdelávanie sa uskutočňuje v prostredí, ako napríklad:
|
Step: Jednotlivé prostredia sa líšia …
|
Jednotlivé prostredia sa líšia
|
Step: Dôležitou súčasťou vzdelávacieho systému sú ľudia…
|
Dôležitou súčasťou vzdelávacieho systému sú ľudia.
|