|
-
1.
|
Princíp malých krokov
Učivo rozdeliť do malých logicky ucelených častí, krok má tri elementy: informácia, otázka, správne rišenie = kľúč (na konci textu);
|
|
|
-
2.
|
Princíp aktívnej odpovede
študent musí zvládnuť dané učivo v informácii a aktívne riešiť úlohu
|
|
|
-
3.
|
Princíp bezprostredného upevňovania
otázka vyvolá aktivitu v práci s učivom v informácii, nutné opakovanie, príp. aplikovanie učiva
|
|
|
-
4.
|
Princíp individuálneho tempa
Každý študent prechádza po častiach učiva svojím tempom (bez záťaže, stresu…)
|
|
|
-
5.
|
Princíp hodnotenia a optimalizácie programu
podľa vyhodnotenia správnych odpovedí, príp. z pýtania sa určia ťažké kroky – rozčlenenie, ľahké kroky – prepracovanie
|
|