Trnavská univerzita v Trnave * Pedagogická fakulta * Katedra chémie
Inovačné trendy v prírodovednom vzdelávaní
Zborník príspevkov z medzinárodného seminára doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov
Trnava 2007
Obsah ZÁMERY VÝSKUMOV DIZERTAČNÝCH PRÁC |
Jan Čipera, Michal Dvořák, Martin Kamlar, Pavel Teplý |
Milan Klečka |
Hana Marvánová, Hana Čtrnáctová |
Júlia Miklovičová |
Dana Pisková, Milada Roštejnská, Renata Šulcová |
Miniprojekt o chromatografii v obecné didaktice aneb Projektová metoda výuky projektovou metodou |
Olga Řádková |
Klára Urbanová, Hana Čtrnáctová |
Integrovaný e-learning v chémii: na príklade výučby elektrochemických zdrojov |
Lenka Válková, František Schauer |
PREHĽADOVÉ A REŠERŠNÉ ŠTÚDIE |
Vojtech Koleják |
Jiřina Kolková |
Jana Pribulová |
PÔVODNÉ VÝSKUMNÉ PRÁCE |
Uplatnenie absolventov Fakulty prírodných vied UKF na trhu práce |
Gabriela Czaková |
Miriam Gašparová |
Jana Chmurová |
Marta Kuhnová |
Zisťovanie úrovne formálneho myslenia vybraných študentov chémie vysokých škôl pomocou IPDT testov |
Daniel Kuchta, Ľubomír Held, Milan Veselský |
Lucia Kukľová |
Mária Martinkovičová |
Monika Petriková, Monika Buchová |
TEORETICKÉ A KONCEPČNÉ PRÁCE |
Ireversibilní kapesní ohřívače v školních chemických experimentech |
Pavel Opatrný, Martin Bílek |
INÉ PRÍSPEVKY |
Školní videoexperiment jako prostředek modernizace obsahu a metod vyučování |
Ivan Bartoš |
Hasoň K., Jančář L. |
Jančář L., Onofrejová L., Sichová L. a Hasoň K. |
Možnosti inovácie geografického vzdelávania pre potreby trvalo udržateľného rozvoja |
Katarína Kasanická, Katarína Vilinová |
PREDNÁŠKY |
Martin Bílek |
Hana Čtrnáctová |
Kvalitatívny výskum a výskum v oblasti chemického vzdelávania |
Ľubomír Held |
Pojmové mapy ako výskumný a diagnostický prostriedok v chemickom vzdelávaní |
Miroslav Prokša |
|
Zborník zostavili Mgr. Marta Kuhnová a Mgr. Júlia Miklovičová.
Vydala Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra chémie.
Trnava 2007
ISBN 978-80-8082-131-9