Trnavská univerzita v Trnave * Pedagogická fakulta * Katedra chémie

Inovačné trendy v prírodovednom vzdelávaní
Zborník príspevkov z medzinárodného seminára doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov
Trnava 2007
| Obsah ZÁMERY VÝSKUMOV DIZERTAČNÝCH PRÁC | 
| Jan Čipera, Michal Dvořák, Martin Kamlar, Pavel Teplý | 
| Milan Klečka | 
| Hana Marvánová, Hana Čtrnáctová | 
| Júlia Miklovičová | 
| Dana Pisková, Milada Roštejnská, Renata Šulcová | 
| Miniprojekt o chromatografii v obecné didaktice aneb Projektová metoda výuky projektovou metodou | 
| Olga Řádková | 
| Klára Urbanová, Hana Čtrnáctová | 
| Integrovaný e-learning v chémii: na príklade výučby elektrochemických zdrojov | 
| Lenka Válková, František Schauer | 
| PREHĽADOVÉ A REŠERŠNÉ ŠTÚDIE | 
| Vojtech Koleják | 
| Jiřina Kolková | 
| Jana Pribulová | 
| PÔVODNÉ VÝSKUMNÉ PRÁCE | 
| Uplatnenie absolventov Fakulty prírodných vied UKF na trhu práce | 
| Gabriela Czaková | 
| Miriam Gašparová | 
| Jana Chmurová | 
| Marta Kuhnová | 
| Zisťovanie úrovne formálneho myslenia vybraných študentov chémie vysokých škôl pomocou IPDT testov | 
| Daniel Kuchta, Ľubomír Held, Milan Veselský | 
| Lucia Kukľová | 
| Mária Martinkovičová | 
| Monika Petriková, Monika Buchová | 
| TEORETICKÉ A KONCEPČNÉ PRÁCE | 
| Ireversibilní kapesní ohřívače v školních chemických experimentech | 
| Pavel Opatrný, Martin Bílek | 
| INÉ PRÍSPEVKY | 
| Školní videoexperiment jako prostředek modernizace obsahu a metod vyučování | 
| Ivan Bartoš | 
| Hasoň K., Jančář L. | 
| Jančář L., Onofrejová L., Sichová L. a Hasoň K. | 
| Možnosti inovácie geografického vzdelávania pre potreby trvalo udržateľného rozvoja | 
| Katarína Kasanická, Katarína Vilinová | 
| PREDNÁŠKY | 
| Martin Bílek | 
| Hana Čtrnáctová | 
| Kvalitatívny výskum a výskum v oblasti chemického vzdelávania | 
| Ľubomír Held | 
| Pojmové mapy ako výskumný a diagnostický prostriedok v chemickom vzdelávaní | 
| Miroslav Prokša | 
| 
 | 
Zborník zostavili Mgr. Marta Kuhnová a Mgr. Júlia Miklovičová.
Vydala Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra chémie.
Trnava 2007
ISBN 978-80-8082-131-9